Tarme der udvikler sig langsomt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Pige2009

Hvor er det bare godt at høre, de har fundet ud af, hvad der var galt. Så har I fået lidt ro i sindet. Den bedstenyhed er da, at de bliver bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

TbCp

Nej hvor synd for hende... men hvor er det godt at i har fundet ud af hvad der var galt og kan arbejde efter det nu!

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

Baagøe skriver:

Hvor er det bare godt at høre, de har fundet ud af, hvad der var galt. Så har I fået lidt ro i sindet. Den bedstenyhed er da, at de bliver bedre

Ja, nu har man bare kæmpet så længe med den mave, så nu bliver det dejligt når ændringene i kosten hjælper Da lægen sagde han kunne se problemet blev man sådan lidt både bange for det var virkelig alvorligt men os lettet over at man endelig vidste der rent faktisk var noget galt

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

TbCp skriver:

Nej hvor synd for hende... men hvor er det godt at i har fundet ud af hvad der var galt og kan arbejde efter det nu!

ja, hendes lille krop har virkelig måtte arbejde ekstra, men det er så stor en lettelse at kunne gøre noget for hende nu

Anmeld

19. januar 2011

mortilnoahogmelina

lillespurv20 skriver:

Tak

Ja det er bare så dejligt at efter så laaang tid er der fundet ud af sagerne og at man nu kan hjælpe hende ved at give hende mad som maven kan klare!

Har dit barn været flaskebarn , eller har du ammet hende ??

Anmeld

19. januar 2011

Enayia

lillespurv20 skriver:

Hej piger, har bare lige brug for at hælde vand ud af ørene

Lærke 9 mdr har altid været KRONISK forstoppet siden hun blev født Vi har prøvet så meget for at få gang i maven. Der har været enkle periode hvor maven har funket et par dage!

Da SP var på 8 måneders besøg sagde hun at vi skulle overveje at snakke med lægen om at få hendes mavse skannet for at se om problemet kunne findes den vej Jeg havde desværre svedt det ud af hovedet igen da der har været så meget

Men da hun så igen igen ikke havde lavet en del dage kom jeg i tanke om det, og i går var vi oppe og blive ultralydsskannet!

Lægen startede med at mærke på mavsen og den var jo bare stenhård Så han ville give hende noget afførende, virkede ligeså hurtigt som klyx og forgik på samme måde,og min lille pige fyldt 4 store bleer med aff. og jeg kunne nærmest se lettelsen brede sig over hende

Han gik så igang med at skanne hende, selvom det var svært når hun jo lå lige så stille som en fik gør i vand

Men men men dommen lød: Lærkes tarme er ikke udviklet efter hendes alder Så hun er slet ikke klar til alt den "almindelig" mad hun får nu altså svarende til en 9 måneders baby
Der er intet man kan gøre ved det, andet end og vente på de modnes med alderen!

I dag har vi vært ved en diætist hvor vi har fået en fin kostplan og råd og "regler" om hvad hendes mave kan klare at fordøje!

Vi skal så skannes igen om 3 måneder for at se hvordan det går og så skal hun have aff.middel HVER dag for at aflaste tarmene da de har arbejdet på højtryk

Lægen mener hendes tarme ikke har været færdig udviklet da hun blev født og grunden skyldes højest sandsynligt at der manglede en arterie i navlesregen, da det somme tider kan have betydning for visse dele af kroppen..

Nå undskyld det blev langt, har bare brug for at dele det med nogen

Uha, ville bare lige sige held og lykke til dig smukke og lille Lærke!

Jeg håber at hun snart får det bedre, det er synd for jer i skal igennem så meget!

I fortjener kun alt mulig lykke!

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

Pernille08 skriver:

Har dit barn været flaskebarn , eller har du ammet hende ??

flaskebarn

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

Enayia skriver:

Uha, ville bare lige sige held og lykke til dig smukke og lille Lærke!

Jeg håber at hun snart får det bedre, det er synd for jer i skal igennem så meget!

I fortjener kun alt mulig lykke!

tak snutte glæder mig til at begynde og se resultater

Anmeld

19. januar 2011

mortilnoahogmelina

lillespurv20 skriver:

flaskebarn

okay , vi var nemlig ved lægen igår , fordi jeg tro eller troede vores dreng havde forstoppelse , men fik den pæne besked om at det kunne man ikk have når man var amme barn , og det er min søn . 

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

Pernille08 skriver:

okay , vi var nemlig ved lægen igår , fordi jeg tro eller troede vores dreng havde forstoppelse , men fik den pæne besked om at det kunne man ikk have når man var amme barn , og det er min søn . 

Det kan amme børn godt få, har haft to veninder der ammede og den ene måtte give lactolose fordi han mavse var så hård

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.