Babyjogger - hvad skal vi være obs på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

AnneL

jannebjerre skriver:

Ja det er desværre korrekt

Tak for hjælpen. Vi venter et halvt års tid med at overveje igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

SpunkenJo

frulouise skriver:

Vi har en babyjogger city elite.. Genial til løb, med forhjul der både kan indstilles til at dreje og være fast.. bruger den også som alm klapvogn.. ryggen kan ligges helt ned, den er god i skoven.. Ja, har absolut intet og klage over.. lidt dyr, men kan bruges til det hele

Netop!

Og min FTF har altså været i den fra 5-6mdr, når visku gå tur om Dammeren. Fordi ryglænet kan lægges helt ned.

Den egner sig godt til div. voksiposer.

Den er IKKE go til at handle ind med, for varekurven under vognen et meget lille
- tilgebgæld er den SUPER til at shoppe med, fordi den er så smidig i butikkerne

Kanon at løbe med, har haft stor glæde af den til både interval og almindelig.

Super til lange gåture, meget nem at manøvrere og er terrængående. Let at manøvrere, selv for olderne som måske ikke har så mange kræfter mere.....

Vores barnevogn, er gået på pension!!!

Anmeld

20. januar 2011

SpunkenJo

AnneL skriver:

Må de godt ligge i den hvis de er under 8 mdr? For så er det jo ret vigtigt, at man kan ligge ryggen ned i vognen 

Ja de må da så, men du må bare ikke løbe med den!!

De er ikke klar til at man løber meddem før deres størrelse passer til at skifte autostol (tommelfingeregel) for så er deres nakke udviklet til at kunne tåle en lidt vildere tur

Men hvis du går "forsigtigt" kan du sagtens bruge babyjoggeren, cityelite allerede nu, hvis ryggen ligger helt ned, og baby er pakket god ind, fx. i en voksi-dims.

Vil helt sikkert invistere i sådan en vogn! Damn den er brugbar!

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Ville aldrig købe en billig børnejogger. Hellere en brugt orignal børnejogger (koster ca 1500 kr eller lign) og som er god. Det har noget at gøre med både at der er bedre afstødning på til baby/barn og den er bedre at løbe med.

For 400 kr. tror jeg du får en meget discount produkt som sikkert er en "alm" klapvogn med 3 hjul som så kaldes en babyjogger.

Anmeld

20. januar 2011

Tulle28

Hvis I skal ud og investere i en klapvogn på et tidspunkt, så kig på en Urban Jungle Mountain Buggy. Det er en klapvogn (og barnevogn, hvis man køber liften) og babyjogger i eet. Vi har den, men jeg har ikke løbet med den endnu, så kan desværre ikke fortælle dig, hvordan den er

Anmeld

20. januar 2011

Rockertand

frulouise skriver:

Vi har en babyjogger city elite.. Genial til løb, med forhjul der både kan indstilles til at dreje og være fast.. bruger den også som alm klapvogn.. ryggen kan ligges helt ned, den er god i skoven.. Ja, har absolut intet og klage over.. lidt dyr, men kan bruges til det hele

Er nødt til at lige at spørge, hvor meget I løber med den? Når jeg ser billede af den, så minder den slet ikke om en rigtig babyjogger, men ser ud til at være en fin klapvogn.

Anmeld

20. januar 2011

AnneL

SpunkenJo skriver:

Ja de må da så, men du må bare ikke løbe med den!!

De er ikke klar til at man løber meddem før deres størrelse passer til at skifte autostol (tommelfingeregel) for så er deres nakke udviklet til at kunne tåle en lidt vildere tur

Men hvis du går "forsigtigt" kan du sagtens bruge babyjoggeren, cityelite allerede nu, hvis ryggen ligger helt ned, og baby er pakket god ind, fx. i en voksi-dims.

Vil helt sikkert invistere i sådan en vogn! Damn den er brugbar!

Vi har ikke rigtig brug for den til andet end løb, vi har nemlig allerede en Emmaljunga barnevogn og en teutonia - hmm ja kombivogn er det vel (en klapvogn, men vi har købt en barnevognsdel til - lift størrelse - så vi kan tage klapvognsdelen af, og derfor bruge den nu hvor han er lille. Teutoniaen er jo ikke ret stor i forhold til en alm. barnevogn. Den er derfor perfekt til bagagerummet i bilen. Vi har købt modellen med justerbare forhjul, så den er også super nem at shoppe med 

Men du vil altså klart anbefale en City Elite Baby jogger? også selvom man kun skal bruge den til løb? (den ligner forresten ikke en, der er udviklet til løb - he he)

Anmeld

20. januar 2011

AnneL

SpunkenJo skriver:

Netop!

Og min FTF har altså været i den fra 5-6mdr, når visku gå tur om Dammeren. Fordi ryglænet kan lægges helt ned.

Den egner sig godt til div. voksiposer.

Den er IKKE go til at handle ind med, for varekurven under vognen et meget lille
- tilgebgæld er den SUPER til at shoppe med, fordi den er så smidig i butikkerne

Kanon at løbe med, har haft stor glæde af den til både interval og almindelig.

Super til lange gåture, meget nem at manøvrere og er terrængående. Let at manøvrere, selv for olderne som måske ikke har så mange kræfter mere.....

Vores barnevogn, er gået på pension!!!

Løb du med prinsen i vognen da han var 5-6 mdr? Pakkede du ham så ind i voksiposen eller hvad gjorde du for at han ikke skulle ligge og trille rundt?

Anmeld

20. januar 2011

AnneL

tinasmor skriver:

Ville aldrig købe en billig børnejogger. Hellere en brugt orignal børnejogger (koster ca 1500 kr eller lign) og som er god. Det har noget at gøre med både at der er bedre afstødning på til baby/barn og den er bedre at løbe med.

For 400 kr. tror jeg du får en meget discount produkt som sikkert er en "alm" klapvogn med 3 hjul som så kaldes en babyjogger.

Det kan du have ret i 

Nu spørger jeg bare dumt, men hvordan ved man om det er en "original babyjogger"? De kalder dem jo for "babyjoggere" allesammen 

Anmeld

20. januar 2011

AnneL

Tulle28 skriver:

Hvis I skal ud og investere i en klapvogn på et tidspunkt, så kig på en Urban Jungle Mountain Buggy. Det er en klapvogn (og barnevogn, hvis man køber liften) og babyjogger i eet. Vi har den, men jeg har ikke løbet med den endnu, så kan desværre ikke fortælle dig, hvordan den er

Det lyder smart - men er den designet til at løbe med?

Vi har dog allerede rigeligt med vogne  en Emmaljunga barnevogn og en Teutonia Mistral S både med klapvogns del og barnevognsdel.

Vi har derfor udelukkende behov for en vogn, vi kan bruge til løb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.