Er bare ked af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

babyblyp

SkrukNu skriver:

Hmm det er jeg sgu ked af altså... KÆMPE til dig!!

Synes nu altså det er en mærkelig procedure og så synes jeg det er rigtig dårlig service af dem, ligemeget om det er procedure eller ej, eller om gynækologen havde glemt at det tog længere tid med den sidste prøve, i det tilfælde synes jeg især godt man kunne gøre en undtagelse fra den skide procedure!!!

Dumme mennesker altså!!

Ja mega dumme.  Tak for din støtte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Frejsmor

babyblyp skriver:

Ja mega dumme.  Tak for din støtte!

Det var så lidt da!!

for at du snart får svar på prøverne og kan blive gravid enten naturligt eller med lidt hjælp så du også kan være med på babysnakken sammen med de andre!!

Anmeld

18. januar 2011

Rockertand

SkrukNu skriver:

Hmm det er jeg sgu ked af altså... KÆMPE til dig!!

Synes nu altså det er en mærkelig procedure og så synes jeg det er rigtig dårlig service af dem, ligemeget om det er procedure eller ej, eller om gynækologen havde glemt at det tog længere tid med den sidste prøve, i det tilfælde synes jeg især godt man kunne gøre en undtagelse fra den skide procedure!!!

Dumme mennesker altså!!

Suk......det er fuldstændig normalt at afvente alle svar, før man bruger lægelige ressourcer på kontakt til patienterne.

Der er ikke tale om, at lægen "blot skal gribe knoglen og ringe", den pågældende læge skal skimme journalen på ny (nej, de kan faktisk ikke huske det hele fra gang til gang), de skal konkludere på baggrund af de indkomne svar, - evt. konferere med en kollega, så skal de finde tid til at ringe, måske ringe igen, måske igen, så skal der dikteres og findes diagnosekoder, og der skal evt. sættes andet i værk/henvises til diverse undersøgelser............så DERFOR venter man med at ringe, indtil alle svar foreligger, - for et enkelt svar KAN gøre forskellen på, hvilken besked patienten skal have, og så kører proceduremøllen én gang til .......... og lur mig om der ikke prompte ville dukke en tråd op herinde, hvis en læge havde givet én besked og så giver en helt anden en uge senere, så skulle der nok være nogle, der råbte "inkompetent" og "patientklagesag" ret hurtigt. 

Håber dog det bedste for trådstarter og at svaret falder ud til din fordel.

Anmeld

18. januar 2011

babyblyp

Rockertand skriver:

Suk......det er fuldstændig normalt at afvente alle svar, før man bruger lægelige ressourcer på kontakt til patienterne.

Der er ikke tale om, at lægen "blot skal gribe knoglen og ringe", den pågældende læge skal skimme journalen på ny (nej, de kan faktisk ikke huske det hele fra gang til gang), de skal konkludere på baggrund af de indkomne svar, - evt. konferere med en kollega, så skal de finde tid til at ringe, måske ringe igen, måske igen, så skal der dikteres og findes diagnosekoder, og der skal evt. sættes andet i værk/henvises til diverse undersøgelser............så DERFOR venter man med at ringe, indtil alle svar foreligger, - for et enkelt svar KAN gøre forskellen på, hvilken besked patienten skal have, og så kører proceduremøllen én gang til .......... og lur mig om der ikke prompte ville dukke en tråd op herinde, hvis en læge havde givet én besked og så giver en helt anden en uge senere, så skulle der nok være nogle, der råbte "inkompetent" og "patientklagesag" ret hurtigt. 

Det giver selvfølgelig god mening!! Jeg, som blot er et almindeligt dødeligt menneske havde blot en idé om, at lægen godt kunne ringe og sige, at alle blodprøverne tyder på følgende, men endeligt svar får du når det sidste prøvesvar er kommet.

Anmeld

18. januar 2011

Frejsmor

Jeg kan godt se hvad du mener og selvfølgelig kan der være en længere process i forhold til analysen af test-svarene, afhængigt af hvilke prøver der er foretaget..

Men jeg synes nu stadig det er dårlig service at man siger i denne uge kan du få svarene, så er det ligesom det men har sat forventningerne efter, og når man så ringer får man besked på at der går altså lige yderligere 14dage før du kan få svaret, det synes jeg faktisk ikke er fair, det er deres fejl og så burde de tage konsekvensen af det og bruge lidt ekstra tid på deres patient, så patienten ikke føler sig forbigået og dårligt behandlet, fordi forventningerne ikke blev indfriet, hvis du forstår??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.