Jeg har lige brug for at få at komme af med lidt.
So here it goes...
Har i sidste uge fået af vide, at jeg har polycystiske æggestokke. Nu afventer jeg så svar på blodprøver ifht om jeg også har hormonproblemer. (har udeblivende mens)
Gynæ sagde, at jeg kunne ringe først i denne uge for svar. Så ringer jeg til en sekretær derude, som oplyser mig om, at der er kommet svar på alle prøver...pånær én. Den kommer først om 14 dage. Så spørg jeg pænt hvad bodprøverne viser.... Men det kan jeg så ikke få af vide...næ nej....Sekretæren vil ikke belemre gynæ med at give svar førend den sidste prøve er kommet tilbage - ikke fordi han ikke kan og at den sidste prøve er afgørende (det ville jeg kunne forstå) - men med den begrundelse, at så skal han ringe hele to gange til mig.
Halløj i skuret! Prøv da lige at kom ind i kampen... Synes det er mega hårdt at vente på svar (når jeg ved at det er lige dér foran dem på skærmen). Er meget afgørende for mig i forhold til hvilket forløb jeg skal igennem. NEDTUR!
Og samtidig er der bare børnesnak over alt jeg bevæger mig hen. Alle mine veninder er gravide eller har lige født. Jeg er glad på deres vegne... men samtidig ked af det, fordi vejen til at jeg bliver mor er blevet mere kompliceret.
Er det mig der er helt ude i hampen eller?
Anmeld