Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Op op.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nye billeder.
vil bare lige hører om der så er en speciel grund til du hellere ville have en Iphone?
Mor-til-Hasse skriver: vil bare lige hører om der så er en speciel grund til du hellere ville have en Iphone?
Der er ikke nogen speciel grund.
Min kæreste synes bare vi skulle have en hver.
x10 mini'en fungere perfekt.
MissGeoh skriver: Der er ikke nogen speciel grund. Min kæreste synes bare vi skulle have en hver. x10 mini'en fungere perfekt.
Okay
Mor-til-Hasse skriver: Okay
Er du interesseret?
MissGeoh skriver: Er du interesseret?
kommer lidt an på om hvor du bor i landet, da jeg ikke er så meget for ikke at kunne afhente selv.. og om 800 kr er for lidt?
Mor-til-Hasse skriver: kommer lidt an på om hvor du bor i landet, da jeg ikke er så meget for ikke at kunne afhente selv.. og om 800 kr er for lidt?
Jeg bor i Fredericia.
Jeg ville nu helst gerne have 1000 kr for den. :/
MissGeoh skriver: Jeg bor i Fredericia. Jeg ville nu helst gerne have 1000 kr for den. :/
okay jamen det også lidt for langt væk desværre.. er lidt pernitten med køb af mobiler så vil altid gerne se dem først og så der bare lidt for langt. ellers tak for svarene
Mor-til-Hasse skriver: okay jamen det også lidt for langt væk desværre.. er lidt pernitten med køb af mobiler så vil altid gerne se dem først og så der bare lidt for langt. ellers tak for svarene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128