trist, træt og utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Uh, jeg er altså ikke ret god til at opmuntre!

Men du er verdens bedste hepper!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

mettenoah

DK skriver:

Uhhh det kender jeg bare rigtig godt!

Altså jeg har også bare været SÅ modfalden! Især efter i onsdags hvor eksamen var ovre og jeg så "ikke havde mere at lave"! Jeg har ingen tips. Jeg var en PAIN IN THE ASS denne weekend. Jeg gad ingenting. Jeg kunne slet ikke finde ro med det jeg plejer (tv, film, bage, gøre rent, selv baby.dk var ikke så interessant mere...) Og Mikkel og Kirstine hyggede sig bare med hver deres, mens jeg bare gik rundt og blev mere og mere sur over at jeg ikke kunne lave noget/at jeg ikke havde lyst til at lave en pind! Og de måtte i alt fald helst ikke hygge sig, når nu jeg SLET ikke hyggede mig, men bare kedede mig sååå meget, og var uden spor af energi, eller optimisme eller lyst til noget som helst!

Det er gået lidt over i dag. Altså... det er nok fordi jeg skal til JDM i overmorgen og have lavet den hindeløsning. Så er der ligesom det at se frem til nu, og det er jo inden for rækkevide sådan rent tidsmæssigt!

Derudover har jeg også tudet! Jeg følte mig som verdens dårligste mor til Kirstine i fredags, og ringede til Rosa og TUDEDE i telefonen. Men det hjalp og hun kunne forsikre mig om at børneforsorgen ikke var på vej, he he...  Det hjalp ret meget at få tudet lidt ud, og efter det havde Kirstine og jeg heldigvis en rigtig hyggelig dag!

Men derudover... altså så har jeg ingen tips! Altså... jeg tror bare at når man er kommet så langt i graviditeten så ORKER man bare ikke mere. Ikke mere uvished om den lille derinde nu her det godt/er rask/almindelig, om fødslen kommer til at gå som man gerne vil, om man nu er klar til det hele osv osv... Det må være en slags "før" baby-blues...

Men måske er det derfor at vi kan gå ind i fødslen uden at dø af skræk! Altså fordi at alt er et bedre alternativ, end at gå rundt i denne limbo!

Nå. Knus og kram!

Du er helt normal, he he!

orv... har lige et lille spørgsmål, DK
Tror du man kan "bestille" en hindeløsning.. altså jeg var ved jordemoder i uge 37 og skal først igen, når jeg er gået en uge over tid..
Vi har slet ikke talt om hindeløsning, da jeg jo kun var i uge 37.. men nu hvor baby vejer tungt, og jeg ikke mærker nogen tegn til nylig fødsel, så ville det være rart med et lille skub.
Desuden har jeg slet ikke været igennem en gyn. undersøgelse, så ved ikke om jeg skulle være åbnet nok til det.. måske fordi jeg er 2. gangsfødende...

Ikk sikkert du kan svare på det... men det lød bare på dig, som om du var blevet tilbudt det...

Tror jeg ringer derind i morgen, og stiller mine mange spørgsmål..

Anmeld

19. januar 2011

DK

mettenoah skriver:

orv... har lige et lille spørgsmål, DK
Tror du man kan "bestille" en hindeløsning.. altså jeg var ved jordemoder i uge 37 og skal først igen, når jeg er gået en uge over tid..
Vi har slet ikke talt om hindeløsning, da jeg jo kun var i uge 37.. men nu hvor baby vejer tungt, og jeg ikke mærker nogen tegn til nylig fødsel, så ville det være rart med et lille skub.
Desuden har jeg slet ikke været igennem en gyn. undersøgelse, så ved ikke om jeg skulle være åbnet nok til det.. måske fordi jeg er 2. gangsfødende...

Ikk sikkert du kan svare på det... men det lød bare på dig, som om du var blevet tilbudt det...

Tror jeg ringer derind i morgen, og stiller mine mange spørgsmål..

Jamen, jeg var derinde 6/1. Og der fik jeg hende til at mærke hvordan status var. Der var jeg jo så en finger åben, og hun tilbød dengang at lave en hindeløsning der. Det sagde jeg så nej tak til, da jeg jo havde eksamen d. 12 som jeg gerne lige ville have med. Vi blev så enige om at hvis jeg IKKE havde født d. 20/1 så kunne jeg komme ind til en hindeløsning der.

Jeg tror at hun tilbød det d. 6/1 fordi at jeg skal føde hjemme, og derfor jo helst ikke må gå til de 42+0. Plus fordi at min livmodermund var blød, moden og lidt åben så det kunne nemt lade sig gøre. Og sidst men ikke mindst fordi hun gerne vil med til min hjemmefødsel og i uge 2 var hun på skiferie. Så hun ville vist gerne sætte lidt skub i det, da hun var sikker på at jeg nok ville have født nu. Men uanset hvad, så glæder jeg mig til den hindeløsning i morgen! Altså du kan da bare ringe derind og spørge om det er noget de vil gøre nu? Du skal jo også føde hjemme, og så er der jo lidt større incitament til at få sat skub i tingene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.