DK skriver:
Uhhh det kender jeg bare rigtig godt!
Altså jeg har også bare været SÅ modfalden! Især efter i onsdags hvor eksamen var ovre og jeg så "ikke havde mere at lave"! Jeg har ingen tips. Jeg var en PAIN IN THE ASS denne weekend. Jeg gad ingenting. Jeg kunne slet ikke finde ro med det jeg plejer (tv, film, bage, gøre rent, selv baby.dk var ikke så interessant mere...
) Og Mikkel og Kirstine hyggede sig bare med hver deres, mens jeg bare gik rundt og blev mere og mere sur over at jeg ikke kunne lave noget/at jeg ikke havde lyst til at lave en pind! Og de måtte i alt fald helst ikke hygge sig, når nu jeg SLET ikke hyggede mig, men bare kedede mig sååå meget, og var uden spor af energi, eller optimisme eller lyst til noget som helst!
Det er gået lidt over i dag. Altså... det er nok fordi jeg skal til JDM i overmorgen og have lavet den hindeløsning. Så er der ligesom det at se frem til nu, og det er jo inden for rækkevide sådan rent tidsmæssigt!
Derudover har jeg også tudet! Jeg følte mig som verdens dårligste mor til Kirstine i fredags, og ringede til Rosa og TUDEDE i telefonen. Men det hjalp og hun kunne forsikre mig om at børneforsorgen ikke var på vej, he he... Det hjalp ret meget at få tudet lidt ud, og efter det havde Kirstine og jeg heldigvis en rigtig hyggelig dag!
Men derudover... altså så har jeg ingen tips! Altså... jeg tror bare at når man er kommet så langt i graviditeten så ORKER man bare ikke mere. Ikke mere uvished om den lille derinde nu her det godt/er rask/almindelig, om fødslen kommer til at gå som man gerne vil, om man nu er klar til det hele osv osv... Det må være en slags "før" baby-blues...
Men måske er det derfor at vi kan gå ind i fødslen uden at dø af skræk! Altså fordi at alt er et bedre alternativ, end at gå rundt i denne limbo!
Nå. Knus og kram!
Du er helt normal, he he!

orv... har lige et lille spørgsmål, DK 
Tror du man kan "bestille" en hindeløsning.. altså jeg var ved jordemoder i uge 37 og skal først igen, når jeg er gået en uge over tid.. 
Vi har slet ikke talt om hindeløsning, da jeg jo kun var i uge 37.. men nu hvor baby vejer tungt, og jeg ikke mærker nogen tegn til nylig fødsel, så ville det være rart med et lille skub.
Desuden har jeg slet ikke været igennem en gyn. undersøgelse, så ved ikke om jeg skulle være åbnet nok til det.. måske fordi jeg er 2. gangsfødende...
Ikk sikkert du kan svare på det...
men det lød bare på dig, som om du var blevet tilbudt det...
Tror jeg ringer derind i morgen, og stiller mine mange spørgsmål..