Kay skriver:
kan fuldt ud følge dig... og jeg vil under alle omstændighedder ikke brænde hjernen ud
det gør jeg normalt ikke... men nydder at være til fest og drikke noget vin og sådan.. eller lidt tequila sunrise...
Det gik jeg heller ikke ud fra hehe
. Da jeg fandt ud af jeg var gravid havde jeg været på nogle druk ture inden jeg fandt ud af det. Jeg var 4+1 da jeg fandt ud af det. Jeg fik ikke min mens som jeg plejede og så tænkte jeg at der var noget galt og så testede jeg. Jeg havde været på druk da jeg var 3+9. Jeg kunne jo heller ikke vide jeg var gravid der da det heller ikke var planlagt. Hvis man går helt til detaljerne så er du jo gravid når du er 2+1 og så må du ikke drikke? Ej man kan jo ikke finde ud af om man er gravid der. Så snart man ved man er gravid eller tester noget positivt, så ville jeg mene at man ikke skulle drikke, også selv om det ikke er bekræftet af lægen
. Så jeg synes godt du kan teste lige inden du tager afsted til fest og hvis den viser at du ikke er gravid så synes jeg godt du kan tillade dig at drikke 
Anmeld