hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2011

Kay

hej kvinder (samt de enkelte par mænd her inde)

her hjemme er vi jo igang med første forsøg af PB... menes startede d. 1 januar (god start på det nye år) og jeg tænkte så at jeg ville gøre d. 31 januar til min test dag, for at give det et par ekstre dage hvis ik den var reglmæssig....

men nu er sagen at jeg er ret sikker på at jeg havde ÆL i fredags... Stik/niv i højre side af maven, plet blødninger, og homonel tudetur hele fredagen...

så er sagen jo så den at d. 28 og 29 skal jeg til to "store" fester... og jeg er normalt ikke typen der holder sig tilbage (men vil selvfølgelig ik drikke hvis jeg bliver gravid)

hvad ville i gøre... teste d. 28 for en sikkerheds skyld inden jeg skal til fest... eller vente??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Anonym

Kay skriver:

hej kvinder (samt de enkelte par mænd her inde)

her hjemme er vi jo igang med første forsøg af PB... menes startede d. 1 januar (god start på det nye år) og jeg tænkte så at jeg ville gøre d. 31 januar til min test dag, for at give det et par ekstre dage hvis ik den var reglmæssig....

men nu er sagen at jeg er ret sikker på at jeg havde ÆL i fredags... Stik/niv i højre side af maven, plet blødninger, og homonel tudetur hele fredagen...

så er sagen jo så den at d. 28 og 29 skal jeg til to "store" fester... og jeg er normalt ikke typen der holder sig tilbage (men vil selvfølgelig ik drikke hvis jeg bliver gravid)

hvad ville i gøre... teste d. 28 for en sikkerheds skyld inden jeg skal til fest... eller vente??

Nu er jeg jo typen, der tester fra 3+0, så der er kun at sige.....

TEST - TEST - TEST !!!!

Anmeld

17. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Nu er jeg jo typen, der tester fra 3+0, så der er kun at sige.....

TEST - TEST - TEST !!!!

3+0??? det er da tidligt... kan man teste posetivt der???

Anmeld

17. januar 2011

Anonym

Kay skriver:

Nogle meeeeget få kan (jeg kunne ikke), men det trænede øje kombineret med en god fantasi gjorde, at jeg kunne se en ekstremt svag streg 3+1 - og fra 3+2 blev den bare mere og mere tydelig.

- og der gentages....TEST - TEST - TEST

Anmeld

17. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Nogle meeeeget få kan (jeg kunne ikke), men det trænede øje kombineret med en god fantasi gjorde, at jeg kunne se en ekstremt svag streg 3+1 - og fra 3+2 blev den bare mere og mere tydelig.

- og der gentages....TEST - TEST - TEST

ja det tænkerjeg også... men hvis den er der er jeg jo "kun" 2+2 i dag.... ik???

Anmeld

17. januar 2011

CamillaValby

Jeg ville helt klart om du tester før eller ej. Lade hver med at drikke, du kan risikere at teste negativ også evt. positivt d. 1.

Så mit råd ville være don´t do it.

Jeg har altid sagt at man har det lige så sjovt når man ikke drikker, da man kun har den fis og ballade man selv laver.

Anmeld

17. januar 2011

Anonym

Kay skriver:

ja det tænkerjeg også... men hvis den er der er jeg jo "kun" 2+2 i dag.... ik???

Nej, du skal heller ikke test nu - men jeg synes da, at du skal teste før tid, når du nu skal ud og gi' den gas.

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Kay skriver:

Jeg testede positivt 3+3 

Anmeld

17. januar 2011

Kay

CamillaValby skriver:

Jeg ville helt klart om du tester før eller ej. Lade hver med at drikke, du kan risikere at teste negativ også evt. positivt d. 1.

Så mit råd ville være don´t do it.

Jeg har altid sagt at man har det lige så sjovt når man ikke drikker, da man kun har den fis og ballade man selv laver.

ja jeg ved der er en riciko for at teste falsk negativ... men jeg tror nu alligevel at hvis den er negativ, vil jeg feste... uden kæmpe druk, men et glas eller to... da jeg ikke mener man bør sætte hele livet på pause når man prøver at blive gravid... hvis der er to streger rør jeg selvfølgelig ikke alkohol

Anmeld

17. januar 2011

Kay

MoarJ skriver:

Jeg testede positivt 3+3 

ja... så akn jeg vel godt prøve 3+6...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.