Billeder af babyhjørne og uro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Fuldstændig enig!! Sikke en sød tremmeseng!

taak

Jeg købte sengen gennem dba for den nette sum af 100 kr. Det var da lige til at overskue jojo der skulle selvfølgelig efterfølgende ligges en madres i, men alligevel billigt synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Jeg må sige det er så sejt at du sådan er kreativ og selv laver ting og sager til lillemanden, gid jeg havde evnerne Sengetøjet er så fint, rigtig flot stof. Og uroen er også rigtig fin, elsker elefanter Han bliver da forkælet fra starten ham den bette

taktak Manden har "skældt ud" over at han synes sengetøjet er for hippiagtigt og ikke "børneagtigt" nok!... Derfor har jeg lige købt ind til endnu et sæt i blåt med søde pingviner på. Så har vi 4 sæt i alt. Det må være rigeligt!

Men altså I bliver jo nok spammet med masser af flere billeder, af nogle af de ting der (forhåbentlig) kommer til hen af vejen Næste projekt er et tæppe tror jeg (altså syet/ quiltet, ikke hæklet eller strikket) sådan til at ligge under ham i sofaen eller på gulvet etc. Skal også have lavet nogle ting til den kravlegård vi skal have erhvervet os på et tidspunkt Så bær over med mig piger!

Anmeld

18. januar 2011

Diana...

Ej hvor er det flot jeg er helt tosset med uroen den er godt nok flot. 

Anmeld

18. januar 2011

Multebær

Rigtig sød uro og rigtig fin seng. Den er virkelig dekorativ med de små elefanter. Godt arbejde. 

Jeg fik nærmest et chok da jeg googlede lidt på babysengetøj. Det er meget normalt at det koster over 200 kr. Helt vildt synes jeg. Fedt at du hr fundet noget billigere. Tror også man kan være heldig i jyske - der har de noget til ca. 50 kr.

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

taak

Jeg købte sengen gennem dba for den nette sum af 100 kr. Det var da lige til at overskue jojo der skulle selvfølgelig efterfølgende ligges en madres i, men alligevel billigt synes jeg

Ja det var da et kup! Der skal jo også madras i, selvom man køber helt ny i en butik

Anmeld

19. januar 2011

Svane83

For søren Maria hvor er du bare mega kreativ... gid jeg dog havde evnerne og ja tiden til at sætte mig at sy sådan nogle fine ting.... suk.

Jeg elsker dine elefanter, de er bare så fine og det er jo kun en bonus at de kun har kostet 7 kr. at lave.

Smider lige et billede i et nyt indlæg af det vildt flotte kravlegårdstæppe min faster har lavet til mig... hun er nemlig også super kreativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.