Billeder af babyhjørne og uro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Maria-s

JA vi er jo igang med at sælge huset, derfor vil vi ikke lave et decideret børneværelse, da han jo skal sove inde ved os det første stykke tid af sit liv. Det er endnu ikke færdigt hans hjørne, der skal nogle billeder op og ja det skal gøres hyggeligt! Men nu er der da blevet lavet en uro med elefanter til ham, som jeg faktisk SELV synes er blevet super god Så I får lige lidt billedespam af sengetøj der blev syet i weekenden og så min uro der blev færdig her til aften

Rigtig god aften til alle jer dejlige kvinder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Lene76

nåh hvor er den fin den uro og en masse fedt sengetøj.... han ska nok blive glad for det

Anmeld

17. januar 2011

AnneBJ

Lene76 skriver:

nåh hvor er den fin den uro og en masse fedt sengetøj.... han ska nok blive glad for det

Fuldstændig enig!! Sikke en sød tremmeseng!

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Maria-s skriver:

JA vi er jo igang med at sælge huset, derfor vil vi ikke lave et decideret børneværelse, da han jo skal sove inde ved os det første stykke tid af sit liv. Det er endnu ikke færdigt hans hjørne, der skal nogle billeder op og ja det skal gøres hyggeligt! Men nu er der da blevet lavet en uro med elefanter til ham, som jeg faktisk SELV synes er blevet super god Så I får lige lidt billedespam af sengetøj der blev syet i weekenden og så min uro der blev færdig her til aften

Rigtig god aften til alle jer dejlige kvinder!

Hvor er det fint! Og hold op hvor er du bare kreativ - jeg er vildt imponeret over uroen. Den ligner jo nærmest ikke en der er hjemmelavet! Altså forstået på den gode måde - hvis jeg havde lavet den, ville der helt sikkert blive alverdens fejl i den, så man ville hyppe den ud og købe en anden!

Anmeld

17. januar 2011

Maria-s

piadas skriver:

Hvor er det fint! Og hold op hvor er du bare kreativ - jeg er vildt imponeret over uroen. Den ligner jo nærmest ikke en der er hjemmelavet! Altså forstået på den gode måde - hvis jeg havde lavet den, ville der helt sikkert blive alverdens fejl i den, så man ville hyppe den ud og købe en anden!

hehe mange tak Ja altså den er lavet ud af rester og et par gamle maler-røre-rundt-pinde, så den har kostet 7 kr at lavet (det orange broderigarn der er i kanten på nogle af elefanterne). Og det kan jeg jo rigtig godt lide, - at bruge noget af ALT det jeg har samlet på gennem tiderne (og tro mig, jeg har MEGET af alt mulig sygejl!   ) og så er det da også dejligt at spare lidt penge Jeg har givet under 200 kr. for de 3 sengesæt, ikke at DET som sådan er super billigt, men har da alligevel set mange sæt i fx Babysam til 200-300 kr stykket...

Anmeld

17. januar 2011

Sofia

Jeg må sige det er så sejt at du sådan er kreativ og selv laver ting og sager til lillemanden, gid jeg havde evnerne Sengetøjet er så fint, rigtig flot stof. Og uroen er også rigtig fin, elsker elefanter Han bliver da forkælet fra starten ham den bette

Anmeld

17. januar 2011

Riksen

Hvor er det fint og hyggeligt

Og hvor er du krea - er kun lidt misundelig Har du selv fundet på elefanterne?

Anmeld

17. januar 2011

CA

Wauw hvor er det flot! Elefanterne er virkelig fint arbejde. Dem der ikke har orange kant, er de syet i hånden eller på maskine? 

Han blir da lykkelig over at kunne få lov til at ligge og kigge på noget så fint!

Anmeld

17. januar 2011

Maria-s

Hvor er det fint og hyggeligt

Og hvor er du krea - er kun lidt misundelig Har du selv fundet på elefanterne?

Jeg har hentet inspiration til elefanterne fra det nye Burda blad hvis du kender det? Sådan et symagasin. Der er der nogle elefanter til sådan en snor du ved man spænder over ved barnevognsåbningen. De var bare lavet lidt anderledes med nogle rå kanter. Jeg har valgt at sy dem og så vende dem efterfølgende, så der ikke er rå kanter, synes også de på den måde var nemmere at stoppe med pladevat Ja og så har jeg puttet klokker inde i nogle af dem også

Men man kunne også sagstens lave heste, næsehorn, kameler, eller andre dyr der har en "nem" siluet (staves)

Anmeld

17. januar 2011

Maria-s

Wauw hvor er det flot! Elefanterne er virkelig fint arbejde. Dem der ikke har orange kant, er de syet i hånden eller på maskine? 

Han blir da lykkelig over at kunne få lov til at ligge og kigge på noget så fint!

Takker

De er alle sammen syet på maskine med lille stinglængde (omkring 2) og derefter vendt. Så har jeg så ved nogen af dem, bare for synets skyld håndsyet tungesting rundt i kanten med broderigarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.