Synes sku selv jeg ser dejlig ud:0) Arthur i maven uge 28:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Bare mig..

Det er simpelthen bare for vildt, at du allerede er så langt henne..

Du har jo lige født, dame!!

Glæder mig så meget til at se lille Arthur! Det er jo for faen lige om lidt!! Det er bare slet ikke til at fatte, at du skal have en mere om meget lidt tid altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Aprilmor11

Valle81 skriver:

Så er jeg 27+1 - det går sku stærkt.

Idag er det Sebastians 5 år's fødselsdag ( til dem der ikke ved det er det min skønne bonussøn) og idag er der PRÆCIS 3 mdr til termin:0)

VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLDTTTTTT

Vi har endelig fået batterier i vægten så har vejet mig idag - og den siger at jeg vejer nøjagtig det samme som da jeg blev gravid nemlig omkring de 102 kilo:0) Så det er jo skøøøøøøøøøøøønt når jeg er så langt - og spiser altalt alt for meget slik og drikker alt for meget sodavand:0)

Ellers synes jeg maven fylder meget og er tung - og om aftenen er den så øm.

Ellers har jeg det godt - mærker masser af liv og spark og har igen alien mave. Han mosler rundt derinde og vi kan tydeligt se ham uden på maven:0)

Knus
Christina

Sikke en smuk mave

Havde det næsten lige som dig .. Spiser og spiser og spiser masser af slik og selvfølgelig alt det andet ..

Jeg havde kun taget 2 kg på i uge 26+, men nu hvor jeg er i uge 28+2 at jeg havde taget 5 kg på, altså 3 kg, på ca. 2 uger .. Det kommer desværre lige pludselig .. Krydser fingre for at du kan holde nogenlunde din vægt,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.