Synes sku selv jeg ser dejlig ud:0) Arthur i maven uge 28:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.673 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Valle81

Så er jeg 27+1 - det går sku stærkt.

Idag er det Sebastians 5 år's fødselsdag ( til dem der ikke ved det er det min skønne bonussøn) og idag er der PRÆCIS 3 mdr til termin:0)

VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLDTTTTTT

Vi har endelig fået batterier i vægten så har vejet mig idag - og den siger at jeg vejer nøjagtig det samme som da jeg blev gravid nemlig omkring de 102 kilo:0) Så det er jo skøøøøøøøøøøøønt når jeg er så langt - og spiser altalt alt for meget slik og drikker alt for meget sodavand:0)

Ellers synes jeg maven fylder meget og er tung - og om aftenen er den så øm.

Ellers har jeg det godt - mærker masser af liv og spark og har igen alien mave. Han mosler rundt derinde og vi kan tydeligt se ham uden på maven:0)

Knus
Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Koen.

ihh SÅ flot rund en mave

Anmeld

17. januar 2011

ooo

Hvor er det bare en FLOT mave.

Det er sjovt med tiden, jeg synes ikke det er særligt lang tid siden at du fortalte at du var gravid igen, og nu er du allerede i uge 28. Mens jeg føler at tiden går rigtig langsomt i min graviditet. Mærkeligt.

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

lillespurv20 skriver:

ihh SÅ flot rund en mave

Tak søde:0)

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Idag er det Sebastians 5 år's fødselsdag ( til dem der ikke ved det er det min skønne bonussøn) og idag er der PRÆCIS 3 mdr til termin:0)

Vi har endelig fået batterier i vægten så har vejet mig idag - og den siger at jeg vejer nøjagtig det samme som da jeg blev gravid nemlig omkring de 102 kilo:0) Så det er jo skøøøøøøøøøøøønt når jeg er så langt - og spiser altalt alt for meget slik og drikker alt for meget sodavand:0)

Ellers har jeg det godt - mærker masser af liv og spark og har igen alien mave. Han mosler rundt derinde og vi kan tydeligt se ham uden på maven:0)

Knus
Christina

Søde hvor er det en fantastisk mave... Er du vimmer mand.... 

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

Metchen skriver:

Hvor er det bare en FLOT mave.

Det er sjovt med tiden, jeg synes ikke det er særligt lang tid siden at du fortalte at du var gravid igen, og nu er du allerede i uge 28. Mens jeg føler at tiden går rigtig langsomt i min graviditet. Mærkeligt.

Jeg synes også tiden flyver afsted - jeg når slet ikke at tænke over til daglig at jeg er gravid:0)

Dagenen suser forbi:0)

Kender alt til at synes tiden går langsomt - da jeg ventede Anton troede jeg aldrig han skulle komme:0)

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Du ser da også dejlig ud! Ingen tvivl om det! Tillykke med bonus-sønnen!

Og tænk.. Det er lige om snart der kommer en lille gut mere

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

Valle81 skriver:

Knus
Christina

SMUKKE SMUKKE!!

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Søde hvor er det en fantastisk mave... Er du vimmer mand.... 

I luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuve you:0)

Tak - synes faktisk også den sidder der og ser meget sød ud:0)

Og det er med at jeg får nydt den - det er jo sidste gang:0)

Tænk sig - inden du får set dig om så strutter du lige så meget:0)

Anmeld

17. januar 2011

Maria.

Tillykke med Sebastian og den fantastiske mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.