Dumme dumme smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

SaNiNa

Carina1977 skriver:

Nej jeg ved desværre ikke, hvad det kan være. Men jeg kan fortælle dig at jeg også er plaget af smerter. Her er det så bare blæresmerter, og jeg har ingen blærebetændelse. jeg tror bare jeg har en sart blære, der åbenbart bliver meget påvirket af en graviditet. Jeg er idag 7+3.

Jeg håber dine smerter snart fortager sig, så du kan få din nattesøvn igen

Tusind tak.

Da jeg ventede Nicklas hvade jeg blærebetændelse hele tiden, og jeg var også plager at mange smerter der.

Så håbede virkelig at jeg kunne få lov at gå fri for jeg ønsker virkelig ikke at være sygmeldt så længe igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

Tusind tak.

Da jeg ventede Nicklas hvade jeg blærebetændelse hele tiden, og jeg var også plager at mange smerter der.

Så håbede virkelig at jeg kunne få lov at gå fri for jeg ønsker virkelig ikke at være sygmeldt så længe igen

nej det kan jeg sagtens forstå  og det værste er bare at man helst ikke må tage smertestillende under en graviditet. Har du en varmepude eller varmetæppe? Det kunne jo være det kunne lindre så meget, at du kan få sovet om natten

Anmeld

18. januar 2011

Nynne88

Først og fremmest . Det lyder ikke rart. Jeg synes du skal ringe til lægen og høre - bare for en sikkerhedsskyld

Anmeld

18. januar 2011

SaNiNa

Carina1977 skriver:

nej det kan jeg sagtens forstå  og det værste er bare at man helst ikke må tage smertestillende under en graviditet. Har du en varmepude eller varmetæppe? Det kunne jo være det kunne lindre så meget, at du kan få sovet om natten

Jeg levede næsten af panodil da jeg ventede Nicklas for der vistede de ikke noget om at de også kunne være farlige og han fejler intet. Så har ikke så dårlig samvittighed hvis jeg skulle få træng til lidt smertestillende.

ang varmpude/tæppe så fraråede min læge og jordmoder mig det sidst pga stråle varmen som der kommer og den lille ikke selv kan regulere sin kropstemperatur.

nej har brugt et varme omslag.

og så må jeg lige have fat på min læge

Anmeld

18. januar 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Først og fremmest . Det lyder ikke rart. Jeg synes du skal ringe til lægen og høre - bare for en sikkerhedsskyld

Nej det er bestem ikke rart også fordi det bliver værre og værre.

Jeg ved at jeg bliver sygmeldt når jeg kontakter min læge så jeg trækker det nok lige til vi kommer hjem fra ferie og så har jeg sygmeldt mig fra arbejde de sidste 2 dag.

Så får jeg også lidt ro og ikke så mange tunge løft.

Anmeld

28. januar 2011

cmelin

Hej Du

Håber du havde en dejlig ferie!!

Jeg led både under 1. graviditet og nu igen i denne af kraftige smerter fra iskiasnerven. det gjorde ondt i venstre balle og ben og kunne ikke sove for smerter. Det startede første gang da jeg var ca. 3 mdr. henne og denne gang lidt tidligere. Denne gang er det også min ryg dét er galt med. da jeg ydermere er hypermobil vil det automatisk gøre mere ondt. Jeg er pt. sygemeldt og ved fra sidst at jeg ikke kommer tilbage på job igen. Sidst gik det væk efter nogle behnadlinger ved en fys. og da jeg startede op på job igen startede det hele forfra. jeg er kok og har også mange løft og gående og stående arbejde og det kan min krop bare ikke holde til under en graviditet.

Jeg synes du skal snakke med lægen og derefter sygemelde dig hvis du har hårdt fysisk arbejde. Få smerterne væk enten fys. akupunktur eller andet og så prøve dig frem til havd du kan eller ej.

Held og lykke

Mig

Anmeld

28. januar 2011

cmelin

ps. når det er værst bruger jeg en varmepude med hvedekorn som kan opvarmes i mikroovnen på 3 minutter. Den fås i matas for ca. 200 kr. Jeg bruger den faktisk hver nat når jeg som regel vågner 2-3 timer efter jeg er gået i seng. Jeg vågner hver nat pga. benet og varmer puden 2-3 gange i løbet af natten. Dét hjælper mig til at finde søvnen igen.

Anmeld

31. januar 2011

SaNiNa

cmelin skriver:

ps. når det er værst bruger jeg en varmepude med hvedekorn som kan opvarmes i mikroovnen på 3 minutter. Den fås i matas for ca. 200 kr. Jeg bruger den faktisk hver nat når jeg som regel vågner 2-3 timer efter jeg er gået i seng. Jeg vågner hver nat pga. benet og varmer puden 2-3 gange i løbet af natten. Dét hjælper mig til at finde søvnen igen.

Har også været ved lægen idag og fået mig en sygmeldning. godt nok ikke noget jeg er vild med for ville jo gerne være igang og ikke en lang lang graviditet som sidst.

Men der er jo ikke andet for når jeg ikke er mere frisk og min bedste ven er en spand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.