Dumme dumme smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

SaNiNa

Har i dag måtte sygemeldt mig fra arbejde i nat da jeg hvade så ondt rundt og i maven da jeg kom hjem til morgen og kunne næsten ikke finde ro til at sove. vågnede flere gang i løbet af formiddagen og tog mig til laven og omkring mit ar.

samtidig har jeg fået nogle voldsomme smerter i lænden og ned i ballen som er så slemme at jeg næsten ikke kan side ned og det mindste jeg gå på trapper er jeg ved at skrige.

og jeg er kun 6+0 idag det er godt nok tidlig at blive plaget af smerter.

Der er ikke lige en af jer som ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Har i dag måtte sygemeldt mig fra arbejde i nat da jeg hvade så ondt rundt og i maven da jeg kom hjem til morgen og kunne næsten ikke finde ro til at sove. vågnede flere gang i løbet af formiddagen og tog mig til laven og omkring mit ar.

samtidig har jeg fået nogle voldsomme smerter i lænden og ned i ballen som er så slemme at jeg næsten ikke kan side ned og det mindste jeg gå på trapper er jeg ved at skrige.

Årh Søde... Det lyder bestemt ikke rart... Kan det være begyndende bækkenløsning? Eller noget med Iskiasnerven? 

Jeg får af og til nogle smerter som går helt ned i benene, og det gøre edermame ondt.. Syntes også selv det er tidligt her.. Jeg er 4+6 idag... 

Anmeld

17. januar 2011

SaNiNa

Ja jeg tænkte også bækkenløsning men syntes bare det er så tidlig at få det. og om det er den der lorte nerve ja jeg ved det ski ikke men ved i hver fald at jeg har mega meget ondt kan slet ikke side ned

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Ja jeg tænkte også bækkenløsning men syntes bare det er så tidlig at få det. og om det er den der lorte nerve ja jeg ved det ski ikke men ved i hver fald at jeg har mega meget ondt kan slet ikke side ned

Mon ikke du skal snakke med lægen om det? Jeg skal hvert fald have taget en snak med lægen på Fredag... 

Anmeld

18. januar 2011

SaNiNa

Det er nok en rigtig god ide. Har intet søvn fået i nat. og samtidig vil jeg ikke sygmeldes før vi har været på ferie.

Forsvadt kvalmen?

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Det er nok en rigtig god ide. Har intet søvn fået i nat. og samtidig vil jeg ikke sygmeldes før vi har været på ferie.

Forsvadt kvalmen?

Kan jeg godt forstå... 

Nej det er det samme både kvalme og opkast.. Ligesom da jeg ventede Julie... 

Anmeld

18. januar 2011

SaNiNa

MoarJ skriver:

Kan jeg godt forstå... 

Nej det er det samme både kvalme og opkast.. Ligesom da jeg ventede Julie... 

ej hvor træls.

Jeg har også bare haft kvalme så det batter og i sær om natten så jeg sover desværre ikke nok.

Men nu går vi jo på ferie lige om lidt

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

ej hvor træls.

Jeg har også bare haft kvalme så det batter og i sær om natten så jeg sover desværre ikke nok.

Men nu går vi jo på ferie lige om lidt

Hvor skal I få ferie henne? 

Det er noget så træls... Fik da sovet en smule i nat, men ikke meget.. 

Anmeld

18. januar 2011

Carina1977

Nej jeg ved desværre ikke, hvad det kan være. Men jeg kan fortælle dig at jeg også er plaget af smerter. Her er det så bare blæresmerter, og jeg har ingen blærebetændelse. jeg tror bare jeg har en sart blære, der åbenbart bliver meget påvirket af en graviditet. Jeg er idag 7+3.

Jeg håber dine smerter snart fortager sig, så du kan få din nattesøvn igen

Anmeld

18. januar 2011

SaNiNa

MoarJ skriver:

Hvor skal I få ferie henne? 

Det er noget så træls... Fik da sovet en smule i nat, men ikke meget.. 

Vi skal Norge på skiferie, men jeg får jo nok ikke stået så meget på ski hvis smerter ikke fortager sig lidt.

Har ellers fået grøn lyst fra lægen, men der hvade jeg ikke smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.