Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nalle skriver: Fordi jeg er en del brun i forvejen tager rigtig meget sol.Det er godt, fordi det gør man bliver hurtigere brun, hende alovera damen jeg købte det af var selv riiigtig brun og hun brugte det, hun siger selvom man ikk har brugt det et stykke tid, virker det stadig i ens hud Efter solen er rigtig efektiv, brugte det 1 gang hvor jeg var blevet knald rød i hovedet! hehe. Der er 150 ml i dem.
Fordi jeg er en del brun i forvejen tager rigtig meget sol.Det er godt, fordi det gør man bliver hurtigere brun, hende alovera damen jeg købte det af var selv riiigtig brun og hun brugte det, hun siger selvom man ikk har brugt det et stykke tid, virker det stadig i ens hud
Efter solen er rigtig efektiv, brugte det 1 gang hvor jeg var blevet knald rød i hovedet! hehe.
Der er 150 ml i dem.
Okay, jeg vil gerne købe dem! Men kan du vente til i næste uge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anneiris skriver: Okay, jeg vil gerne købe dem! Men kan du vente til i næste uge?
Ja, så skidt hehe.
Nalle skriver: Ja, så skidt hehe.
Goodie :pBarnedåben er om hjørnet, og manden ville få lange ...... hvis jeg købte dem nu, selvom det er svært at styre sig!
Anneiris skriver: Goodie :pBarnedåben er om hjørnet, og manden ville få lange ...... hvis jeg købte dem nu, selvom det er svært at styre sig!
???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128