Valle81 skriver:
Så kan jeg sagtens huske dig - fulgte sin historie:0) Jeg husker dit profilbillede - det må være det gamle - der var noget med en plysfirgur - husker noget hvidt plys:0)
Jeg er glad for at høre at i venter Jer igen, og det bliver perfekt. Sådan ting sker sjældent to gange i træk. Havde selv en SA i sommeren 2009 hvor jeg var uger henne, blev gravid efter en mens - fik Anton og da han var 3 mdr stod jeg med en positiv test igen:0)
Men kender til følelserne, og især de følelser når man er gravid igen - underligt at sige - men de følelser er næsten værrer end dem man gennemgår ved abort
Ja, lige præcis - det var dælme godt husket

Det var et lille sæt tøj omkranset af stearinlys formet i et hjerte

Det var den måde jeg overbragte nyheden til min kæreste om, at han skulle være far...
Det vakte lidt dårlige minder, så skiftede jeg det ud til vores hund og 14 dage efter var der en positiv test til mig

Mit nuværende billede er fra i går, da jeg fortalte ham (eller starinlysene fortalte ham

), at han skal være far

Er ked af at høre, at I også har været igennem det

Men dejligt at I blev så hurtigt gravide igen... Synes det er ekstremt svært, at komme videre, når man prøver på at blive gravide igen - og alle folk siger bare: "Lad være med at tænke på det, så skal I nok blive gravide"... Uhh, selvfølgelig har de ret, men det kan man bare ikke - men man skal nok selv have prøvet det, før man kan sætte sig ind i det...
Hvor er det fantastisk, at de bliver så tætte på hinanden, de kommer jo til at få ekstremt meget ud af hinanden - så fantastisk

Var det planlagt, at de skulle være så tætte på hinanden?
Anmeld