Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Det tænkte jeg nok Den dyre test jeg havde gemte jeg, til jeg havde testet positiv på en anden. Jeg ville ikke spilde den på en "ikke gravid"-tekst på skærmen. Det var den for dyr til
Det tænkte jeg nok Den dyre test jeg havde gemte jeg, til jeg havde testet positiv på en anden. Jeg ville ikke spilde den på en "ikke gravid"-tekst på skærmen. Det var den for dyr til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Godt tænkt Ja, det er det samme her, har to positive teste - og det er så uvirkeligt, så hvis jeg kan få et gravid-resultat - så tør jeg for alvor tro på det
Godt tænkt Ja, det er det samme her, har to positive teste - og det er så uvirkeligt, så hvis jeg kan få et gravid-resultat - så tør jeg for alvor tro på det
Den skal nok gøre det mere virkeligt for dig! Og selvom den slukker efter 24 timer, så ligger min altså i "mindekassen" sammen med den lille strimmel med to fine streger på!
Jeg tør altså godt sige tillykke så, men jeg vil da gerne se billede af den, når den siger det gyldne ord
NO skriver: Husk at komme med en update
Husk at komme med en update
kitty skriver: Den skal nok gøre det mere virkeligt for dig! Og selvom den slukker efter 24 timer, så ligger min altså i "mindekassen" sammen med den lille strimmel med to fine streger på! Jeg tør altså godt sige tillykke så, men jeg vil da gerne se billede af den, når den siger det gyldne ord
Anonym skriver: Nogen der ved hvilke forretninger, man kan købe dem i?Vil ikke købe dem over nettet På forhånd tak
Nogen der ved hvilke forretninger, man kan købe dem i?Vil ikke købe dem over nettet På forhånd tak
Nogle apoteker har dem, ellers kan de fås i matas, bilka og føtex
Anonym skriver: Her er en update som lovet
Her er en update som lovet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128