Hej med jer
Jeg er 35 år og gravid for første gang
Jeg har allerede været til scanning 3 gange, (er kun 8+6) da jeg har blødt et par gange. Første gang var allerede i uge 6, og lægen sendte mig til scanning. De kunne ikke se hjerteblink, men det var fordi jeg kun var 6+3. Ugen efter var jeg derhenne igen og alt så fint ud.
I uge 8 begyndte jeg så at bløde igen, dog uden smerter, men jeg blev bare så deprimeret... Ringede selvfølgelig straks til lægen, som dog synes at vi lige skulle se tiden an. Da det ikke var stoppet efter 4 dage, sendte hun mig til scanning igen i fredags. Jeg var så nervøs, men heldigvis var der hjerteblink og alt så fint ud
Til scanningen kunne de se der var noget blod udenfor livmoderen, men åbenbart ikke noget at bekymre sig om. Så selvom jeg stadig bløder lidt, så er jeg ikke så nervøs mere. Men puha, synes godt nok at jeg har været ekstremt bekymret, men måske fordi jeg ved, at chancen for at abortere er større jo ældre man er.... Har læst mig frem til, at ca 20 % bløder lidt under graviditet, men synes ikke at der er så mange som skriver om det herinde. Er der ingen af jer som blødt??
Anmeld