Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahf skriver: der er sku godt nok langt, men finder lige ud af noget sener, så vender jeg tilbage
der er sku godt nok langt, men finder lige ud af noget sener, så vender jeg tilbage
Jep. Jeg starter kørekort idag, så er først hjemme igen omkring kl 19.00 .. men derefter er du velkommen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussi30 skriver: Det passer altså ikke helt. Den billigste model i Ikea koster 349,- (249,- hvis man er Ikea Family medlem). I hvert fald i Ikea i Aalborg
Det passer altså ikke helt. Den billigste model i Ikea koster 349,- (249,- hvis man er Ikea Family medlem).
I hvert fald i Ikea i Aalborg
sarahf skriver: hej i alle dejlige tøzer er der nogen der kan hjælpe mig, jeg står og mangler et sikkerheds gitter til min trappe. er der nogen der ligger inde med et de ikke skla bruge, eller ved hvor man kan købe et for billige penge
hej i alle dejlige tøzer
er der nogen der kan hjælpe mig, jeg står og mangler et sikkerheds gitter til min trappe.
er der nogen der ligger inde med et de ikke skla bruge, eller ved hvor man kan købe et for billige penge
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128