Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej i alle dejlige tøzer
er der nogen der kan hjælpe mig, jeg står og mangler et sikkerheds gitter til min trappe.
er der nogen der ligger inde med et de ikke skla bruge, eller ved hvor man kan købe et for billige penge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahf skriver: hej i alle dejlige tøzer er der nogen der kan hjælpe mig, jeg står og mangler et sikkerheds gitter til min trappe. er der nogen der ligger inde med et de ikke skla bruge, eller ved hvor man kan købe et for billige penge
Prøv på DBA ((:
100kr. i babysam. SKAL det være ligenu, har jeg et i overskud
Noneother skriver: 100kr. i babysam. SKAL det være ligenu, har jeg et i overskud
jeg har nu kigget i babysam og det eneste jeg kunne finde til 100 kt. er et tillægsstykke.
men hvis du havde et hvad er prisen?
sarahf skriver: jeg har nu kigget i babysam og det eneste jeg kunne finde til 100 kt. er et tillægsstykke. men hvis du havde et hvad er prisen?
Et tillægsstykke. Jamen altså. Du kan da hente det for en 50ér, hvis du kan bruge det. -aldrig åbnet btw.
Det går så vidt jeg husker fra 60 til 101 cm og skal skrues i.
Noneother skriver: Et tillægsstykke. Jamen altså. Du kan da hente det for en 50ér, hvis du kan bruge det. -aldrig åbnet btw. Det går så vidt jeg husker fra 60 til 101 cm og skal skrues i.
okay super men hvor er det lige du bor?????
sarahf skriver: okay super men hvor er det lige du bor?????
Slagelse syd.
Noneother skriver: Slagelse syd.
der er sku godt nok langt, men finder lige ud af noget sener, så vender jeg tilbage
Valle81 skriver: Ikea sælger dem til omkring en 100 seddel og opefter alt efter modellen
Ikea sælger dem til omkring en 100 seddel og opefter alt efter modellen
Det passer altså ikke helt. Den billigste model i Ikea koster 349,- (249,- hvis man er Ikea Family medlem).
I hvert fald i Ikea i Aalborg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128