året der gik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Strack

tumle81 skriver:

Hold da op Mette.

Jeg er imponeret over at I holder fanen højt midt i al dette virvar af indlæggelser, attacks, job og et hus som kunne ønskes langt bedre...

I fortjener et år fyldt med solskin og gode minder, som kan give solskin på regnvejrsdagene...

Mange knus fra Kathrina

Hej Kathrina

Det er man nød til at gøre, ellers ved jeg ik hvad der skulle blive af os *S*

Vi ser fremad og håber virkelig det går bedre i år... jeg har solgt alle mine kaniner også så jeg ik har det at tænke på også, det er da en bekymring mindre

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

lollandpigen

Hejsa....

Har læst emd og sikke en omgang... Flot i formår at holde humøret oppe og ikke mindst holde sammen på familien.

Sender Jer de varmeste tanker og ønske rom at 2011 byder på mange potive ting for dig og din familie...

Knus Dorthe

Anmeld

7. marts 2011

Avi

Huha...sikke et år, det er virkelig noget som giver stof til eftertanke, jeg kan simpelhen ikke forstå at der er så lidt forståelse fra din boss. Det er jo en kæmpe udfordring at have en familie,hvor der er en alvorlig sygdom indblandet. Det må bare være SÅ hårdt! du skal jo være "de brede skuldre" både i dagligdagen for at hjemmet fungerer, men også psykologisk, du er jo hjørnestenen i familien...

Jeg håber at solen skinner hos dig i 2011 ..

DU fortjener STOR ROS, KNUS og mange kærlige tanker

De er hermed afsendt fra Ålborg til morgen 

Anmeld

16. marts 2011

Strack

Tusind tak for jeres tanker...

Året er ik startet helt som vi ville, men tror stadig på det bliver godt en dag...

Lars var indlagt 2 gange i vinterferien og den første af gangene blev han hentet i ambulance blot få timer før vi skulle fejre min 30 års fødselsdag... suk... men vi er her endnu og det er det vigtigse

Jeg er blevet sygemeldt i en måned nu, det er rigtig godt for mig for det var sku ik sjovt længere, så nu har jeg lidt tid til at komme ovenpå..

endnu engang tak for jeres tanker det varmer

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.