Tror det kostede 20.000 kr. Vi delte halv skade med mine forældre, så vi betalte selv ca 10.000 kr.
Vi holdt det i haven med et telt og 50 gæster og stor buffet. Teltet købte vi på den blå avis, og solgte det to dage senere for 50 kr mere end hvad vi havde givet for det
Buffeten købte vi hos et billigt men GODT cateringfirma, og så supplerede vi en del. I køkkenet havde vi en veninde af min mors, og bryllupskagen leverede en fra min mødregruppe (der gør sig en del i bryllupskager). Alle drikkevarer blev hentet i Tyskland (vi har fri bil, så turen kostede gratis). Vi blev viet på rådhuset om formiddagen, hvor vi inviterede til et glas champagne - her kom de nærmeste med. Så startede festivitasen i haven kl 14 med buffet og hygge ad libitum, og om aftenen tændte vi grillen og så havde køkkendamen lavet nogle salater til kødet. Og så havde vi ellers bare en pisse hyggelig dag i haven, hvor solen skinnede fra en skyfri himmel, ungerne legede til sen aften, og der var masser af kolde drikkevarer
LIge som jeg havde drømt om 
Anmeld