hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

henh01

...Og hvordan blev det holdt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

4kløver

en tur på jensen

det store må komme en anden dag

Anmeld

16. januar 2011

Nettemor

vores kostede omkring 25000 +-

vi holdte det i telt (som min far udlejer så det var gratis) med jukebox. heltstegt pattegris og fadølsanlæg (min forældre ga drikkevarerne
havde selv sammen med svigermor stået for bryllupskagen så der var det også lidt billigere. så alt i alt det der kostede var tøjet og maden og fotografen.. men vi havde en kanon dag og fik det præcis som vi ville

Anmeld

16. januar 2011

Albatrossen

Vores bryllup kostede 80.000 inkl. bryllupsrejse

det blev holdt i telt, vi havde 62 gæster og DJ under hele festen.

Vi havde valgt at bruge penge på fotografen samt tøj og hår+makeup for det er alligevel det man husker bagefter  Men det kan heeelt sikkert gøres billigere.

Jeg havde selv stået for invitationer, bordkort, menukort servietringe, kirkeprogrammer og blomster til bordet

God fest

Anmeld

16. januar 2011

henh01

Ved bare ikke om jeg ville turde satse på det danske vejr ift at holde havebryllup - og egentlig har vi heller ingen have.. hahaha Måske en tilfældig på vilavejen herovre ville synes det var lidt besynderligt at vi pludselig dukkede 60 mennesker op i deres baghave

Anmeld

16. januar 2011

henh01

Ved bare ikke om jeg ville turde satse på det danske vejr ift at holde havebryllup - og egentlig har vi heller ingen have.. hahaha Måske en tilfældig på vilavejen herovre ville synes det var lidt besynderligt at vi pludselig dukkede 60 mennesker op i deres baghave

Anmeld

16. januar 2011

Skouboe

henh01 skriver:

Jeg kar fortælle dig at min svoger og svigerinde blev gift ved et havebryllup for 2½ år siden. Det viste sig så at være den dag i hele 2008, hvor der kom mest vand...

Moderne telte er ret gode og gæsterne tog det med højt humør. Og der er helt sikkert ikke nogen der glemmer den dag. De fremskaffede et par terassevarmere og de havde købt en bunke fleecetæpper i IKEA til 5-10 kr stykket og bortset fra at rygerne havde det lidt vådt udenfor og vi skulle hoppe hen over et stykke druknet græs på vej til toilettet, gik det fint.

Alt i alt et udemærket bryllup, selvom det var pænt vådt.

Anmeld

16. januar 2011

sarahf

henh01 skriver:

vores kostede 55000 kr. og blev holdt i et fint lokale i hillerød

vi have 2 kokke på samt serverings personale det meste af aften.

vi have dj hele festen igennem osv....

lækker bil at køre i samt hotel ophold om natten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2011

TbCp

Vores kostede ca 10.000

Vi havde pyntet op i vores garage, så sad vi der og spiste. Fra garagen til vores bryggers havde vi sat et telt op så man kunne gå derover i tørvejr (det regnede rigtig meget den dag).

Mad havde vi bestilt udefra, vi fik buffet. Min mor havde lavet kagen til dessert.
Mandens tøj var noget pænt fra skabet og min kjole var købt på trendsales

Så et meget stille og roligt bryllup hvor vores nærmeste familie og bedste venner var inviteret.

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

henh01 skriver:

vores kostede omkring 45000 incl alt tøj og sådan. det var barnedåb og bryllup i et

holdt det i et telt i haven og det var den mest fantastiske fest ever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.