MØB + nyt dræn :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Anja

Har nu været hos ørelægen. Elias HADER det og græder som pisket så snart han ser briksen :'( Nåh, men han fik suget begge ører og det viste sig at det ene dræn er faldet ud og derfor har det øre også blødt lidt. Han skal så have nyt dræn i det øre på tirsdag. I det andet øre sad drænet fint, men der var en gang MØB :( Stakkels dreng :'( Nu står den på øredråber for MØB og så panodil til natten, hvis han sover uroligt ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Rasmine

Sikke noget HØ! Varme fusser er mit bedste råd. Fanme synd når de bliver suget, av, det må gøre nas. Go' bedring... :)

Anmeld

16. september 2008

Millebasse

Åh,kender det alt for godt. også drænbarn her... vil bare sige at jeg ved hvad i går igennem! Men han er sikkert en sej unge :)

Kram Camilla

Anmeld

16. september 2008

mor til en del

Åh det lille pus..... god bedring til ham, undres over at han har kunnet sove om natten, han må være noget af en sej gut...

Lisbeth.

Anmeld

16. september 2008

Monica

Puha, sikke en omgang... Håber bare at I får ro til natten, den stakkel...

Anmeld

16. september 2008

linemus

Åh, hvor er det synd. Håber han snart får det bedre.

Knus Line

Anmeld

17. september 2008

Anja

Elias har bare haft så godt af at få suget ørerne i går ! Han har sovet nonstop kl 19.00 - 7.30 :) Han var super frisk og glad - plus ingen snask i ørerne her til morgen.

Nu er han kommet i dagpleje - for han er jo faktisk frisk - og han var jo væk hele sidste uge, så jeg vil gerne have ham afsted, så han ikke kommer helt ud af rytmen her lige inden baby kommer.

Anmeld

17. september 2008

Millebasse

Dejligt at høre :) Nogen gange skal det bare være slemt før det bliver godt igen :)

Anmeld

17. september 2008

Plysbjørnen

Bare den stakkels knægt snart slipper for at døje sådan med ørene... Men det er da godt at han har haft det bedre i nat...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.