Det VÆRSTE ved hjemmefødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Mumto3

Åh, jeg husker både rengøringen OG alle de lækkerier man bare måtte have i huset, og som hele tiden blev spist og derfor måtte indkøbes igen  Uh....sikke en tid.

Håber alt kommer til at forløbe på bedste måde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

AnneBJ

HVor er du sød Ditte... Jørn må bare aldrig se det her indlæg, da der i forvejen står -35 - 1 til mig, i kampen om hjemmefødsel næste gang. Tænk hvis han finder ud af han også skal gøre rent...

Anmeld

16. januar 2011

DK

Altså jeg er da også helt sikker på at Bimmeren er ligeglad med om her er lidt rodet!

MEN, da min meget autoritære og "ordentlige" læge skal være med til fødslen, og da jeg ligesom skal kigge ham i øjenene de næste mange år frem, så vil jeg bare ikke kunne bære at han skulle hjem til en "svinesti" når jeg skulle føde. Derfor tænker jeg hele tiden " er her pænt nok til læge-besøg nu?" Og i de fleste tilfælde er der som regel et eller andet der liiige kunne være lidt pænere/lagt på plads/tørret af eller andet. Det er ikke helt så vigtigt med JDM da jeg jo nok ikke skal se hende igen. Men min læge gennem 20 år... Ham skal her dælme være fint for! Så vil jeg klart føle mig meget mere tilpas. Ellers ved jeg bare at jeg vil rende rundt med veer og undskylde og tørre borde af og ligge ting på plads under fødslen og det gider jeg bare ikke, he he!

Men på den anden side bliver det jo super bagefter! Altså så er her rent og fint til masser af barsels-visitter!

Anmeld

17. januar 2011

Tina2

Ha ha, jeg holdt det også godt nede inden  Men her var ikke klinisk rent da jeg fødte, nu kom hun jo også 12 dage før tid hvilket jeg jo slet ikke havde regnet med

Men gik da rundt med støvsugeren om formiddagen da jeg stadig var ekstremt meget i tvivl om der overhovedet var gang i noget, men tænkte at jeg måtte hellere HVIS nu!!!!

Ihh, jeg glæder mig sådan til at høre om det... Fiser lige ind på din profil hver gang jeg logger ind, skal liiiiige se om du har født

Rigtig meget held og lykke, hvis jeg ikke skriver igen inden, det kan jo blive når som helst

Anmeld

17. januar 2011

Mi

DK skriver:

Altså jeg er da også helt sikker på at Bimmeren er ligeglad med om her er lidt rodet!

MEN, da min meget autoritære og "ordentlige" læge skal være med til fødslen, og da jeg ligesom skal kigge ham i øjenene de næste mange år frem, så vil jeg bare ikke kunne bære at han skulle hjem til en "svinesti" når jeg skulle føde. Derfor tænker jeg hele tiden " er her pænt nok til læge-besøg nu?" Og i de fleste tilfælde er der som regel et eller andet der liiige kunne være lidt pænere/lagt på plads/tørret af eller andet. Det er ikke helt så vigtigt med JDM da jeg jo nok ikke skal se hende igen. Men min læge gennem 20 år... Ham skal her dælme være fint for! Så vil jeg klart føle mig meget mere tilpas. Ellers ved jeg bare at jeg vil rende rundt med veer og undskylde og tørre borde af og ligge ting på plads under fødslen og det gider jeg bare ikke, he he!

Men på den anden side bliver det jo super bagefter! Altså så er her rent og fint til masser af barsels-visitter!

Hi, jeg havde det godt nok heller ikke mere en pænt da jeg fødte hjemme. Men desuden fedt at lægen skal med. Min gamle og vrisne læge var bestemt ikke mere end glad for at jeg fødte hjemme. Tror han mente at det var både unødvendigt og uortodoks.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.