Det VÆRSTE ved hjemmefødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.993 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

DK

... er klart at man jo bliver nødt til at have det klinisk rent, opryddet og pænt med lækkert fyldt køleskab, fra uge 37+0 indtil babyen kommer. 

Aldrig har jeg da ryddet så meget op, luftet så meget ud og gjort så meget rent OVERALT som jeg gør pt! 

Kom nu uuuuud Bimmer, så det igen bliver okay at der er et håndklæde på gulvet i badeværelset og en brugt tekop der overnatter på sofabordet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Zafir

LOL - Altså babyen er jo ligeglad det er nok dig der mest tænker over det.
Vi fik IKKE ryddet op osv i slutningen... Før den dag jeg fik veer... Så var det bare Tom der sagde: JAMEN - Du skal jo ikke føde før i NÆSTE uge...!!! Også spænede han rundt og ryddede op!! hihi...
Jeg glæææææder mig til at høre hvordan det går

Anmeld

16. januar 2011

Mettemus

DK skriver:

... er klart at man jo bliver nødt til at have det klinisk rent, opryddet og pænt med lækkert fyldt køleskab, fra uge 37+0 indtil babyen kommer. 

Aldrig har jeg da ryddet så meget op, luftet så meget ud og gjort så meget rent OVERALT som jeg gør pt! 

Kom nu uuuuud Bimmer, så det igen bliver okay at der er et håndklæde på gulvet i badeværelset og en brugt tekop der overnatter på sofabordet!

Det lyder som om du skal have gang i Kom-Ud-NU-Bimmer-planen - massage, ananas, sex, tur i IKEA og trappeløb.

Masser af hep og vestøv med ekstresfart fra Århus!

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

DK skriver:

LOOOL

hvor er I søde...begge to
(Tænker med gru på, hvis der i dag skulle foregå en hjemmefødsel her  OMG det ville være pinligt)

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Tdittmann

tror Bimmeren er ligeglad med at der roder lidt hist og her - det vigtigste er da at I føler jer hjemme.

Jeg ville være 110% ligeglad med at rodede lidt hist og her når fødslen gik i gang - det var nok ikke lige det jeg ville bruge min energi på.

Men jeg lever også efter at folk må tage det som der ser ud her - ellers må de gerne låne støvsugeren. 

Det vigtigste for mig er at vi som familie føler os hjemme og ikke spæner rundt og rydder op. Lidt rodet er her altid og nullermænd kan børnene jo ligeså godt vænne sig til fra starten af.

Tanja

Anmeld

16. januar 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Det lyder som om du skal have gang i Kom-Ud-NU-Bimmer-planen - massage, ananas, sex, tur i IKEA og trappeløb.

Masser af hep og vestøv med ekstresfart fra Århus!

hvad er det der med ananas - nu har jeg hørt flere nævne ananas. Sætter det fut i sagerne. 

Kh Kristine AKA desperato

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

DK skriver:

Haha - sådan ville jeg også være!!

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Øhm - med mindre det er et "igangsætningsprojekt" så ville jeg da lade Mikkel om rengøringen og give den gas som sofageneral 

Anmeld

16. januar 2011

Multebær

DK skriver:

Hvor er du bare cool. Havde slet ikke tænkt på hvad det kræver at have hjemmefødsel. 

Her har dog heller aldrig været renere. Tror det er fødselsnerverne der spiller ind og får mig til at gøre rent og lave mad til fryseren

Anmeld

16. januar 2011

Multebær

DK skriver:

Hvor er du bare cool. Havde slet ikke tænkt på hvad det kræver at have hjemmefødsel. 

Her har dog heller aldrig været renere. Tror det er fødselsnerverne der spiller ind åg får mig til at gøre rent og lave mad til fryseren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.