Kan det være ørerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Det er du bestemt ikke
Hun kan ikke finde ro i hendes egen seng, og efter en kamp med hende, tager jeg hende ind i vores seng, hvor hun så falder i søvn, men har stadig svært ved at falde i søvn.

men nogen gange er jeg heldig at hun falder i søvn i hendes egen seng, men så vågner hun bare om natten og kommer ind til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

jannebjerre

Fru'Rugaard skriver:

Det er du bestemt ikke
Hun kan ikke finde ro i hendes egen seng, og efter en kamp med hende, tager jeg hende ind i vores seng, hvor hun så falder i søvn, men har stadig svært ved at falde i søvn.

Sådan en periode har Felix også haft, men jeg har aldrig "overgivet" mig og taget ham indtil os Måske du bare skulle tage kampen med hende??? det gjorde jeg med Felix, da han pludselig begyndte at være på tværs...og det tog ca tre dage hvor det tog en time og putte ham og så var det ovre og han fandt ud af at det var mor der styrede showet og ikke ham

Men som andre har sagt, så skader det aldrig at få tjekket ørerne...men hvis du ligeså stille trykker hende bag øret og hun bliver meget ked af det, så er det nok ørene! Måske du har lagt mærke til om hun tager sig meget til ørene??

Anmeld

16. januar 2011

Fru'Rugaard

jannebjerre skriver:

Sådan en periode har Felix også haft, men jeg har aldrig "overgivet" mig og taget ham indtil os Måske du bare skulle tage kampen med hende??? det gjorde jeg med Felix, da han pludselig begyndte at være på tværs...og det tog ca tre dage hvor det tog en time og putte ham og så var det ovre og han fandt ud af at det var mor der styrede showet og ikke ham

Men som andre har sagt, så skader det aldrig at få tjekket ørerne...men hvis du ligeså stille trykker hende bag øret og hun bliver meget ked af det, så er det nok ørene! Måske du har lagt mærke til om hun tager sig meget til ørene??

Tro mig, jeg har haft en kamp med hende- oftest tager det en 3 timer ca, og med det samme jeg ligger hende ned igen, så skriger hun og rejser sig i sengen- jeg har haft taget hende ned i stuen og lagt hende op igen efter et kvarter ca, men ingen forandring ved det
hun siger ikke noget til at få renset ører, det elsker hun
Men hvis der er det mindste med ørerne, vil det så gøre ondt helt derude? troede kun det var inde i selve øret det gjorde ondt.

Anmeld

16. januar 2011

jannebjerre

Fru'Rugaard skriver:

Tro mig, jeg har haft en kamp med hende- oftest tager det en 3 timer ca, og med det samme jeg ligger hende ned igen, så skriger hun og rejser sig i sengen- jeg har haft taget hende ned i stuen og lagt hende op igen efter et kvarter ca, men ingen forandring ved det
hun siger ikke noget til at få renset ører, det elsker hun
Men hvis der er det mindste med ørerne, vil det så gøre ondt helt derude? troede kun det var inde i selve øret det gjorde ondt.

Nu har jeg selv har MØB og det gør siiiiinsygt ondt, så ja det ville jeg mene

Men få dem da tjekket, så kan du måske  udelukke det og så tage kampen derfra..

Anmeld

16. januar 2011

Fru'Rugaard

jannebjerre skriver:

Nu har jeg selv har MØB og det gør siiiiinsygt ondt, så ja det ville jeg mene

Men få dem da tjekket, så kan du måske  udelukke det og så tage kampen derfra..

Okay, må lige få dem tjekket så
Men hun tager sig ikke til øerne.
kan man godt ringe og bestille tid, uden og ha en "grund" - altså, jeg skal jo bare have dem tjekket.

Anmeld

16. januar 2011

jannebjerre

Fru'Rugaard skriver:

Okay, må lige få dem tjekket så
Men hun tager sig ikke til øerne.
kan man godt ringe og bestille tid, uden og ha en "grund" - altså, jeg skal jo bare have dem tjekket.

Jeg ville nu blot kontakte lægen, så kan han kigge i dem med sit smarte aparat og se om der er noget på dem og så evt sende jer videre til ørelægen, hvis det ikke er noget han kan klarer.

Håber på update og krydser fingre for der ikk er noget

Anmeld

16. januar 2011

Fru'Rugaard

jannebjerre skriver:

Jeg ville nu blot kontakte lægen, så kan han kigge i dem med sit smarte aparat og se om der er noget på dem og så evt sende jer videre til ørelægen, hvis det ikke er noget han kan klarer.

Håber på update og krydser fingre for der ikk er noget

Det vil jeg gøre så
Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.