Fru'Rugaard skriver:
Hejsa! 
Jeg har oprettet et par tråde ang. min datters søvn, fordi at hun har problemer med at falde i søvn i hendes egen seng, men barnevognen er intet problem!
Så kom jeg til at tænke på, kan det være hendes ører? 
Nogen gange kan det osse tage lang tid for hende at falde i søvn i vores seng, men hun falder da i søvn.
Så, kan det være det?
Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.
Det kan det sagtens være. Min datter sover fint om dagen i barnevognen, men har problemer om aftenen, ligesom din datter. Og hun har fået konstanteret væske i ørerne. Hun sover med hovedgærdet hævet og vi skal til kontrol igen i marts.
Men vi er efterhånden desperate!
Da hun var mindre var det så nemt, men hver aften går med skrig og skrål og kl. ca. 23/24.00 kommer hun ind i vores seng, fordi vi bare ikke orker mere. I nat har jeg ammet hende 7 gange og hun vågnede kl. 04.15 og syntes det var morgen
Hun har lige fået en tand og jeg kan se at hendes tandkød er helt rødt, så jeg tror snart der kommer flere. Og det er det jeg synes der er så svært, for er det seperationsangst, ondt for ører og/eller tænder eller er det ren og skær afprøvelse af os? Jeg har svært ved at finde en strategi for, hvad vi skal gøre.
Håber der kommer nogle guldkorn i din tråd
og du er ihvertfald ikke alene!
Anmeld