Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wiebking skriver: Kunne også godt tænke mig alt i 104.. Hvis ikke det er afsat..
Kunne også godt tænke mig alt i 104..
Hvis ikke det er afsat..
Det er desværre afsat.. Men er ikke færdig med at rydde op i tøjet endnu.. Men der kommer ikke flere bukser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Det lyder bare super. Ja jeg bor i Fredericia..
Det lyder bare super. Ja jeg bor i Fredericia..
Har sendt pb
StineL skriver: HejsaJeg vil gerne købe det mørke par til højre på det første billede og begge par cowboybukser på billede nr 2
HejsaJeg vil gerne købe det mørke par til højre på det første billede og begge par cowboybukser på billede nr 2
De er ikke afsat alligevel hvis du er interesseret
Det var ikke afsat alligevel.. Kun det mørke par på billede 1 og begge par på billede 2 er muligvis afsat.. Hvis det stadig har interesse..?
pussepige skriver: Det var ikke afsat alligevel.. Kun det mørke par på billede 1 og begge par på billede 2 er muligvis afsat.. Hvis det stadig har interesse..?
Jamen er stadig interesset..
Hvad skal du have for det?
pussepige skriver: De er ikke afsat alligevel hvis du er interesseret
wiebking skriver: Jamen er stadig interesset.. Hvad skal du have for det?
60,50 kr... Du kan sende mig en pb
StineL skriver: Det er jeg helt sikkert
Det er jeg helt sikkert
Oki.. det blir 50,50... Men du kan lige sende en pb
pussepige skriver: Har lige ryddet op i min datters bukser.. Og tænkte at jeg ville lave det sådan at uanset om man vil have et par alle par eller 3 par feks. så tager jeg 10 kr oveni portoen så der er lidt til indpakning.. Så de bortgives men tager en 10 ekstra oveni portoen.. Håber det er til at forstå hva jeg mener.. Billede nr 3 er str 116, resten er 104.. Nogen mere slidt end andre.. Bukser i str 116 er afsat
Har lige ryddet op i min datters bukser.. Og tænkte at jeg ville lave det sådan at uanset om man vil have et par alle par eller 3 par feks. så tager jeg 10 kr oveni portoen så der er lidt til indpakning..
Så de bortgives men tager en 10 ekstra oveni portoen.. Håber det er til at forstå hva jeg mener..
Billede nr 3 er str 116, resten er 104.. Nogen mere slidt end andre..
Bukser i str 116 er afsat
Alt er væk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128