Biostrath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Susan1978

Hejsa er der nogen der giver de små det? eller evt selv tager det? Jeg har hørt det skulle være godt! Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal give det. Det siges at smage lidt grimt.. (?) Jeg har en flaske stående derhjemme og overvejer at sætte mig selv og ungerne på en kur, så vi måske kan komme gennem vinteren uden for mange sygdomme. Susan simpelthen så snothamrende forkølet. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Rasmine

Mille har fået det, enten i vand, saft eller lidt juice.
Om det så har virket aner jeg ikke, det kan jo desværre ikke måles.
(Hun har haft bøvl med ørerne uanset hvad jeg har prøvet)

Men der sker jo ikke noget ved at give dem det, og så vitaminerne.
Vi skal vist også have købt en flaske, så har vi jo gjort vores til at de måske ikke bliver mere syge end nødvendigt.

Anmeld

16. september 2008

Loggidut

jeg har aldrig prøvet det, men har hørt det skulle være fantastisk!

jeg ville da gøre det, når nu du ved i er meget udsatte!

kan desværre ikke hjælpe dig med hvordan det indtages, men mon ikke det står på flasken?

hvor køber man det i grunden henne?

Anmeld

16. september 2008

Susan1978

Man køber det i Matas..

jeg har fået fortalt at man kan skjule det lidt i saftevand.. :)

Anmeld

16. september 2008

Monica

Vi har givet Gustav det siden april. Han skal have 15 dråber 3 x dagligt, men på apoteket sagde de at det var ok at give det een gang om dagen. så hver morgen får Gustav en lille snaps ( selvfølgelig i et dram glas) Hvor der er omtalte dråber i og lidt saft + vand. Han ææælsker det... Men det smager jo også af saftevand...:$ Det er meget nemt, glemmer det sjældent, da det lille glas står samme sted som hans kop og tallerkener...

Han var tit syg inden han fik det. Han ikke været særlig meget syg i sommer, men det er jo også om vinteren det er værst... Any way, ved ikke hvordan det havde været hvis han ikke havde fået det... Men vi fortsætter...

Moni - som altså lige skal se 2900...:$

Anmeld

16. september 2008

ka li ja

jeg vil lige komme med en kommentar..

jeg gav alexander det. og det hjalp. han var ikke syg så meget da han fik det.
problemet er at når de blir ældre, skal de ha mere og mere af det for at virke.. og det smager meget grimt.. så derfor vil jeg ikke begynde at gi arthur det. jeg tænker at hvis han får sundt og varrieret mad, og frisk luft. så holder det ham fra det værste sygdom.

knus

Anmeld

16. september 2008

ka li ja

ps. når du stopper med et igen er du jo lige så udsat som før....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.