Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uh det lyder spændende
Husk at komme med en opdatering når du har testet på onsdag...
Jeg i hvert fald for at drømmen taler sandt og du får en positiv test. Det er den dejligste fornemmelse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Cille* skriver: Uh det lyder spændende Husk at komme med en opdatering når du har testet på onsdag... Jeg i hvert fald for at drømmen taler sandt og du får en positiv test. Det er den dejligste fornemmelse.
skal nok opdatere dig
håber min drøm går i opfyldelse
victoria2008 skriver: Så må du jo se om der er sket ting og sager i din krop
Så må du jo se om der er sket ting og sager i din krop
nu tager min mave godt nok til da. har sådan nogle underlige "krampe" spændinger i begge sider. ( og skal ikke prutte )
anetteb skriver: nu tager min mave godt nok til da. har sådan nogle underlige "krampe" spændinger i begge sider. ( og skal ikke prutte )
puha Prøv at se DR1
victoria2008 skriver: puha Prøv at se DR1
arg. gider du lige. haha 6 små bebser, på en gang. puuuuuuuhhaaaaaaa!
anetteb skriver: arg. gider du lige. haha 6 små bebser, på en gang. puuuuuuuhhaaaaaaa!
Ja, bare kampen om at få et barn, og så bliver man gravid med 6, puha for den
victoria2008 skriver: Ja, bare kampen om at få et barn, og så bliver man gravid med 6, puha for den
de prøvede nok 5 gange for meget hihi.
anetteb skriver: de prøvede nok 5 gange for meget hihi.
Det var jo så med lidt hjælp
victoria2008 skriver: Det var jo så med lidt hjælp
ja okay hi.
anetteb skriver: har sådan en underlig fornemmelse i maven, føler mig oppustet og så spænder det i "underdelen" af maven + jeg prutter hele tiden. ( bare søde små luftere der ikke lugter - så må godt hihi ved ikke om det er fordi min tankegang køre meget på baby, så min krop laver mærkeligheder. min underbevidsthed sparkede også "røv" i nat, i mine drømme, da jeg drømte at jeg var gravid osv osv. og da jeg vågnede i morges havde jeg den der glade fornemmelse i kroppen. nogen der kan komme med nogle kloge ord? hi
har sådan en underlig fornemmelse i maven, føler mig oppustet og så spænder det i "underdelen" af maven + jeg prutter hele tiden. ( bare søde små luftere der ikke lugter - så må godt hihi
ved ikke om det er fordi min tankegang køre meget på baby, så min krop laver mærkeligheder.
min underbevidsthed sparkede også "røv" i nat, i mine drømme, da jeg drømte at jeg var gravid osv osv. og da jeg vågnede i morges havde jeg den der glade fornemmelse i kroppen.
nogen der kan komme med nogle kloge ord? hi
Kunne du have spist noget du ikke kunne tåle ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128