min mave opføre sig mærkelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Steph_Laurits

Jarnsaxa skriver:

Æhm.. plejer først at komme noget dagen før... mener du, at der kommer blod, dagen før? For så er det jo ikke dagen før, så er det jo førstedagen, og dér cyklus starter

Tror måske hun mener at der kommer nogen "smerter" dagen før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anette&Sophia

Jarnsaxa skriver:

Æhm.. plejer først at komme noget dagen før... mener du, at der kommer blod, dagen før? For så er det jo ikke dagen før, så er det jo førstedagen, og dér cyklus starter

mener at min mave først opføre sig mærkeligt dagen før tante rose kommer. altså med spændninger osv.

Anmeld

16. januar 2011

Anette&Sophia

victoria2008 skriver:

Så må du jo se om der er sket ting og sager i din krop

ja, men kan simpelthen ikke vente med at tage en test før onsdag. der er for lang tid. gør det også lidt engang imellem bare for kedsomhedens skyld.
men bliver sgu skuffet hver gang..

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

anetteb skriver:

ja, men kan simpelthen ikke vente med at tage en test før onsdag. der er for lang tid. gør det også lidt engang imellem bare for kedsomhedens skyld.
men bliver sgu skuffet hver gang..

Det er jo det.... Det er også hårdt at blive skuffet så meget

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Uhh, hvor spændende

Kender det alt for godt - var også mega nervøs før, at jeg bare psykede mig selv, og i nat drømte jeg, at jeg testede positivt - og VUPTI - positiv test til mig her til morgen

Krydser fingre for dig på onsdag

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende

Kender det alt for godt - var også mega nervøs før, at jeg bare psykede mig selv, og i nat drømte jeg, at jeg testede positivt - og VUPTI - positiv test til mig her til morgen

Kan jeg ikke lige gøre dig efter?  hihi..

jeg drømte forleden nat at jeg var gravid, drømmen i sig selv var så levende at jeg vågnede op og var heelt rundt på gulvet.. men desværre ikke gravid..øvøv.

Anmeld

16. januar 2011

Anette&Sophia

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende

syntes det er mega skummelt at underbevidstheden går sådan ind og påvirker ens drømme. men du havde heldigvis en god oplevelse med det. har dælme haft nogen klamme nogen af slagsen.

ang. min drøm i nat, så startede den ud med at jeg tog en test som var fin positiv. bagefter var mig og min kæreste til et eller andet bil race halløj, så blev min mors bil stjålet og jeg fulgte efter ham der havde gjort det, hvorefter han så kidnappede mig, og ville have mig til at gøre et eller andet voldsomt, men jeg slap fordi jeg sagde at jeg var gravid så det måtte jeg ikke.

hahaha

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

BigBabyWish skriver:

Kan jeg ikke lige gøre dig efter?  hihi..

jeg drømte forleden nat at jeg var gravid, drømmen i sig selv var så levende at jeg vågnede op og var heelt rundt på gulvet.. men desværre ikke gravid..øvøv.

Åhh, hvor træls... Sådan en drøm er bare så mærkelig, for når man vågner kan man ikke finde ud af, om det nu er rigtigt, eller hvad der lige sker

Men lidt mystisk, sidst jeg blev gravid, drømte jeg det samme natten før jeg testede positiv, og blev gravid i 3. forsøg nu her, og de 2 foregående gange har jeg ikke haft de drømme... Lidt pudsigt

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

anetteb skriver:

syntes det er mega skummelt at underbevidstheden går sådan ind og påvirker ens drømme. men du havde heldigvis en god oplevelse med det. har dælme haft nogen klamme nogen af slagsen.

ang. min drøm i nat, så startede den ud med at jeg tog en test som var fin positiv. bagefter var mig og min kæreste til et eller andet bil race halløj, så blev min mors bil stjålet og jeg fulgte efter ham der havde gjort det, hvorefter han så kidnappede mig, og ville have mig til at gøre et eller andet voldsomt, men jeg slap fordi jeg sagde at jeg var gravid så det måtte jeg ikke.

hahaha

Haha - øørj hvor griner

Det er bare mærkeligt hvad man nogen gange kan ligge og koge sammen i ens drømme

Men aaaalt held og lykke herfra - krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

16. januar 2011

Anette&Sophia

Maalene skriver:

Haha - øørj hvor griner

Det er bare mærkeligt hvad man nogen gange kan ligge og koge sammen i ens drømme

Men aaaalt held og lykke herfra - krydser alt hvad jeg kan for dig

ja, man kan drømme mange underlige ting.

mange tak. håber  hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.