NY hitliste for navne 2010!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Gittemor09

sofie ligger nr. 8 på listen...

men navnet har jeg været vild med siden jeg var 10 og har altid ville have en datter med det navn..

så det er ligegyldigt for mig hvor populært det er...

for mig er hun en 1'er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

sarahb

sjovt der slet ikk er udenlandske navne på...

Anmeld

18. januar 2011

Vial

Sidder lidt med en følelse af lettelse over, at mine ikke er på! Altså Alvins mellemnavn er nr. 47 på listen!

Hvor latterligt at have det sådan. I dag har mange bare brug for at være "anerledes" på mainstream måden.. Og hvad er lettere end at kalde sine børn for fx Pot og Pande. Så har man da lige været lidt anerledes... haha.

Anmeld

23. februar 2011

bobber

Bertil er super sødt :-)

Anmeld

24. februar 2011

bobber

Viola og Althea

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

W.. skriver:

Jeg vidste ikke det lå SÅ højt på listen, sidst jeg tjekkede var det meeeeget længere nede Men han ér en William, og er  glad for navnet !

Det samme her... Jeg var helt vild med Isabella, da vi fandt ud af at det var en pige og det var ikke så højt på listen, da jeg tjekkede sidst - og nu synes jeg alle kalder deres børn Isabella.  

Anmeld

24. februar 2011

Rosa

Heey, Rosa sniger sig lige akkurat med på listen  Og Jonathan er nr. 38.... 

Anmeld

24. februar 2011

tazz

Det er altså sjovt med navne.

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med placering på lister, og andres meninger. Nu kan jeg se, at vi ligger i top 3, men jeg kender ikke andre der hedder det samme. Der er ikke andre i institutionen, til dans, gymnastik eller blandt kammeraterne som hedder Anna. På besøg på den nye skole var alle 0-3 klassernes navne remset op. Der var heller ingen, men til gengæld hele 2 stk. som hed Kiwi.

Anmeld

24. februar 2011

Frøken J.

Øv, Isabella er stadig nr. 2, det går altså ikke.. Kan alligevel ikke få kæresten med på det

Anmeld

24. februar 2011

h_bernie

Vi har en 13 og en 36, det er da ganske fint Alberte og August.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.