NY hitliste for navne 2010!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Morsnarttil2?

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Sofia

Tak Altid sjovt at se ændringerne.. følger lidt med på de lister, nu hvor vi selv overvejer navne

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Tak Altid sjovt at se ændringerne.. følger lidt med på de lister, nu hvor vi selv overvejer navne

Ja, nu hvor man selv skal vælge, så er de langt mere interessante. Måske også fordi jeg selv er lidt stædig med, at jeg ikke gider at vælge i top 25... Og helst ikke i top 50...

Nu må vi se, hvad det bliver til!

Tak for linket, TS!

Anmeld

16. januar 2011

Valle81

Sjovt:0)

Asta er nr 44 og Anton er nr 22 og Arthur til den lille ny er slet ikk på:0)

Da jeg valgte navn til Asta var der ingen der hed det - nu er det på mode:0) Anton vidste vi var rimelig populært, men det skulle han hedde:0)

Anmeld

16. januar 2011

Malene76

Dejligt med en opdateret liste.  Vi skal jo også i gang med navnedabatten på et tidspunkt. Er ikke selv så glad for at vælge et navn på top 25 og egentlig på top 50 i det hele taget. Men men nu kan jeg så se at absolut favorit drengenavnet ligger nedest på top 50, så tror lige det går.  Men det haster på ingen måde at vælge navne, skal jo lige være gravid først.

MVH Malene

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Birk er ikke på

Anmeld

16. januar 2011

Tullebobs

Her har vi en etter (William) på ALLE tænkelige måder

Det er da lidt træls, men læste faktisk en gang, at børn rigtig godt kan lide at have navne, som de andre også har. Fx er det mest os voksne, der synes, at det er træls med en Wiiliam A og William B i en klasse - børnene finder noget "tryghed" i det.

Kh Trine

Anmeld

17. januar 2011

Pigent

Morsnarttil2? skriver:

Ville dele den med Jer...

http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=8979&id=324

Har set den(: Er bruger på NS.

Anmeld

17. januar 2011

mortenw

Tullebobs skriver:

Det er da lidt træls, men læste faktisk en gang, at børn rigtig godt kan lide at have navne, som de andre også har. Fx er det mest os voksne, der synes, at det er træls med en Wiiliam A og William B i en klasse - børnene finder noget "tryghed" i det.

Navneforskeren Eva Meldgaard, som er brevkasseredaktør på mitbarnsnavn.dk, er faktisk inde på det samme i brevet her:

http://mitbarnsnavn.dk/brevkassen/navne-der-staar-godt-til-mikkel

Hilsener,

Morten

Anmeld

17. januar 2011

Low

Min søns navn er nummer 15. Det kommer faktisk bag på mig at det er så højt oppe selv om jeg godt ved det er et helt normalt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.