lineus, tillykke med ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Loggidut

så håber jeg bare han får en dejlig dag i børnehaven!

(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Monica

Tillykke med din store dreng...:):)

Moni - Hvis kæreste også har fødselsdag i dag...

Anmeld

16. september 2008

Tynen

STORT TILLYKKE!! (L)

Håber han får en rigtig god fødselsdag :)

Anmeld

16. september 2008

Rasmine

Tillykke tillykke!
:D

Anmeld

16. september 2008

Plysbjørnen

Et kæmpe stort tillykke med den lille fyr...

Håber i får en dejlig dag...

Betina

Anmeld

16. september 2008

birgittemarie

Tillykke kære lille Sebastian (L) Håber du får en dejlig 4 års fødselsdag med en lækker kage fra din søde mor!

Knus fra Nova Maria og Birgitte

Anmeld

16. september 2008

ka li ja

tillykke med ham. håber i har haft en rigtig god dag!!!!(L)
nu er han jo kæmpe stor:D
hvornår skulle du lave kagen??
den er skide flot slogs!!!!!

Anmeld

16. september 2008

linemus

1000 tak. Det har simpelthen været sådan en dejlig dag (selvom jeg har haft travlt og ikke nået et eneste ord på projektet, men sådan er det). Vi hyggede alle fem til morgenmad, hvilket KUN sker til fødselsdage, da min mand arbejder om natten, men i anledningen havde holdt sig vågen, indtil børnene skulle afsted, så det var dejligt.

Efter jeg afleverede børn stod den på bagning. Jeg lavede ikke andet og var færdig med kagen lige på klokkeslet og strøg ud af døren :D Kagen blev super flot, når jeg selv skal sige det, og det var et stort hit blandt drengene i bh. Det var så hyggeligt at være dernede, og se og høre børnene sammen andet end bare ved aflevering/hentning.

Så tog vi hjem, og han fik den store gave: en cykel, der var shinet op med McQueen-ringklokke og -drikkedunk. Af besserne fik han i samme omgang et sæt med hjelm, albue- og knæbeskyttere også med McQueen (et stort hit for moren, for jeg havde slet ikke tænkt på, hvor slemt det ville blive at se ham bestige den store cykel og drøne derudaf). Ud og prøve cyklen - og hvor er vi bare imponerede af ham allesammen :D Han kan bare cykle! På trods af, at han aldrig har haft en rigtig cykel før - kun den obligatoriske trehjulede med lad og en løbecykel, men sidstnævnte har simpelthen lært ham at holde balancen, så man skulle tro, han aldrig har lavet andet (og den er UDEN støttehjul). MEGET stolte forældre, kan jeg love jer ;)

Så skulle vi have fødselsdagsboller og var først færdige kl.17! Så aftensmaden - de ønskede 300 pandekager - blev udskudt til i morgen (igen til stor jubel for moren, der bare ikke gad stå i køkkenet mere). I stedet kørte Sebastian en tur på cyklen sammen med sin far (L)

Dejlig dag! Nå ja, og så skal vi holde fødselsdagsfest på søndag, så det er ikke omme endnu :)

Knus Line - lægger et par billeder på senere som lovet, når jeg har tømt kameraet

Anmeld

16. september 2008

linemus

Tak for billederne Sloggi :) Den er virkelig flot, racerbanen - kiggede ind på siden, den var fra, og de har virkelig nogle vildt flotte kager! Har sat mig for at ville lære kunsten, når jeg engang får tid :)) Måske jeg skulle blive festkagebager 8D

Nogen, der vil se? http://www.housewife.dk/boernefoedselsdag_kagegall eri.htm

Knus Line

Anmeld

17. september 2008

Loggidut

hæ hæ...det var lige den eneste racerbanekage jeg kunne finde ud over min egen!

det var sørme godt i havde en dejlig dag, og fedt kagen faldt i god jord!

men jeg vil nu stadig påpege at ingen kage er så god som kalaha´s

weeee, tillykke med ham endnu engang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.