manuel eller elektronisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

2babygirls

ja det er smart, men det har jo været i brug ikke..??

det syntes jeg måske bare ikke er så lækkert.. man genbruger jo heller ikke andre børns sutter til sit eget barn. 

Når du lejer ved falck køber du den der dims/sugekop til babsen selv, den følger ikke med... Så det der berører dig og mælken må man selv ud og købe så det er helt rent og nyt.. Mon det ikke også er sådan i babysam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

sarahb

isabellamor skriver:

ja det er smart, men det har jo været i brug ikke..??

det syntes jeg måske bare ikke er så lækkert.. man genbruger jo heller ikke andre børns sutter til sit eget barn. 

det er ikke sutterne det er kun maskinen slanger flasker og den der sidder på brystet køber du i sådan en start pakke ved siden af...

andet ville ha været ulækkert

Anmeld

16. januar 2011

Isabella_mor

sarahb skriver:

det er ikke sutterne det er kun maskinen slanger flasker og den der sidder på brystet køber du i sådan en start pakke ved siden af...

andet ville ha været ulækkert

okay så kan jeg bedre se fidusen... tak for tippet, det vil jeg da lige undersøge  

Anmeld

16. januar 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Når du lejer ved falck køber du den der dims/sugekop til babsen selv, den følger ikke med... Så det der berører dig og mælken må man selv ud og købe så det er helt rent og nyt.. Mon det ikke også er sådan i babysam

jo det er det så fik jeg lige at høre  ( eller rettere.. at læse )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.