manuel eller elektronisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Elektronisk eller manuel brystpumpe ? jeg vil gerne høre jeres meninger og erfaringer, og anbefal evt et godt mærke...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.209 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Isabella_mor

ja som afstemingen siger.. nu er jeg mor for femte dag og mælken er løbet til, hurra..   men den bette kan sgu ikke rigtig følge med i produktionen, og da man jo kan nedfryse modermælk ville det være en smart ide at pumpe lidt ud for at lindre smerten hos mig selv, samt sørge for at jeg mister lysten til at amme min lille pode...

så hvad vil folk anbefale... bare så jeg ikke går ud og køber eks, en manuel og finder ud af at det bare slet SLET ikke fungere, og bliver nødsaget til at købe en elektrisk en af slagsen..

så kom med jeres erfaringer myladies..

hilsen kvinden med de AAAAAAAALT for store bryster ligepludselig... pamela andersson, GO HOME...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ryberg

jeg malkede mælk ud til Lasse i 5½ måned, og jeg ville være død af håndskader hvis jeg skulle have brugt en manuel

jeg synes en elektronisk er så behagelig og det tager ingen tid kontra en manuel!

Jeg brugte Medela Swing brystpumpe som man kan købe i Ønskebørn... det er også det mærke de bruger på sygehusene ..

Anmeld

16. januar 2011

Jeg havde det lige som dig, i starten.. Jeg brugte manuel, for var for nærrig til at købe en elektrisk!   Men husk at det skal ha lov at tilpasse sig din baby, så hvis du malker en masser ud, så holder du porduktionen oppe!!   Det skal åbenbart bare gøre nas det første stykke tid!

Stine og Lisa.

Anmeld

16. januar 2011

Isabella_mor

KittyGirl skriver:

jeg malkede mælk ud til Lasse i 5½ måned, og jeg ville være død af håndskader hvis jeg skulle have brugt en manuel

jeg synes en elektronisk er så behagelig og det tager ingen tid kontra en manuel!

Jeg brugte Medela Swing brystpumpe som man kan købe i Ønskebørn... det er også det mærke de bruger på sygehusene ..

ja det ville jeg nok også.. hvis jeg kun ammede ud...?!

men jeg ammer også på naturlig vis, så det ville kun  være til suplement og til at "lette trykket"

i går sad jeg og masserede brysterne (fordi de er bare vokset til 5 x normalstørrelse, )og trykkede mælk ud i et lille glas som han så kunne drikke fra, og det var virkelig bøvlet og jeg kan godt mærke det på mine fingre i dag...

Anmeld

16. januar 2011

Isabella_mor

Tilmeldt skriver:

Jeg havde det lige som dig, i starten.. Jeg brugte manuel, for var for nærrig til at købe en elektrisk!   Men husk at det skal ha lov at tilpasse sig din baby, så hvis du malker en masser ud, så holder du porduktionen oppe!!   Det skal åbenbart bare gøre nas det første stykke tid!

Stine og Lisa.

ja det er rigtigt... men så kan man jo også gemme lidt til de dage hvor mor måske godt kunne tænke sig en lille pause...???

jeg vil bestemt ikke overbelaste, men mælkeproduktionen kunne jo gå hen og stoppe ligepludselig... eller hvordan, jeg aner det ikke jeg er total newbie på det område...

Anmeld

16. januar 2011

SpunkenJo

Hvis du på daglig basis skal malke ud (også selvom det kun er lidt)
Ville jeg personligt ikke tøve med at købe en elektrisk.

Det fortryder du ikke

Anmeld

16. januar 2011

2babygirls

Jeg købte en manual, og fååååårk hvor vinder man ingen priser i smerte for det

Men ellers kan man vist leje en elektronisk ved falck for 20kr om dagen og så giver Danmark de 10 af dem tilbage...

Så har du jo mulighed for at prøve det af

Held og lykke med "silikone babserne" det fortager sig efterhånden haha... Med mindre han har et kæmpe sovehjerte, såååå puster de sig op og gør klar til mælke kamp

Anmeld

16. januar 2011

sarahb

isabellamor skriver:

ja som afstemingen siger.. nu er jeg mor for femte dag og mælken er løbet til, hurra..   men den bette kan sgu ikke rigtig følge med i produktionen, og da man jo kan nedfryse modermælk ville det være en smart ide at pumpe lidt ud for at lindre smerten hos mig selv, samt sørge for at jeg mister lysten til at amme min lille pode...

så hvad vil folk anbefale... bare så jeg ikke går ud og køber eks, en manuel og finder ud af at det bare slet SLET ikke fungere, og bliver nødsaget til at købe en elektrisk en af slagsen..

så kom med jeres erfaringer myladies..

hilsen kvinden med de AAAAAAAALT for store bryster ligepludselig... pamela andersson, GO HOME...

du kan da bare leje en i babysam til ingen penge næsten

Anmeld

16. januar 2011

isabellamor skriver:

ja det er rigtigt... men så kan man jo også gemme lidt til de dage hvor mor måske godt kunne tænke sig en lille pause...???

jeg vil bestemt ikke overbelaste, men mælkeproduktionen kunne jo gå hen og stoppe ligepludselig... eller hvordan, jeg aner det ikke jeg er total newbie på det område...

Hehe.. Oss' mig!!

Men jeg har nu ammet i  8½mdr. og jeg havde det præcist som du brskriver det, så mon ik det går!? Jah, man ved jo selvfølgelig aldrig! Der er jo så meget der kan påvirke det..

Stine og Lisa.

Anmeld

16. januar 2011

Isabella_mor

sarahb skriver:

du kan da bare leje en i babysam til ingen penge næsten

ja det er smart, men det har jo været i brug ikke..??

det syntes jeg måske bare ikke er så lækkert.. man genbruger jo heller ikke andre børns sutter til sit eget barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.