Så skal vi snart til kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Moar'en

Fru Dinesen skriver:

Stort knusss her fra 

Hvad mistænker de da siden han skal til kontrol ???

Han ser da ud til at stor trives 

en rigtig lille bølle mand 

Tak

Viktor har en kompliceret hjertefejl og blev derfor opereret første gang i august 09, vi ved der kommer en operation mere indenfor de næste 4 år, men vi ved ikke hvornår. Så det er bla. sådan noget de skal se på. De skal tjekke om hans hjerte stadig kan følge med nu han vokser og bliver større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Moar'en

håber snart det er os skriver:

hej 

kan godt forstå dig det er en svær tid 

men husk på at som du selv skriver trives han 

har selv været hele turen igennen 

med min datter 

nu går vi til kontrol hver 2 år 

kæmpe 

Ja det er mærkelig man ikke bare kan nøjes med det. Men sådan har det været hvergang vi skulle afsted, åndsvagt

Hvor må det være dejligt at være ned på 2 år. Ved os vil det gå den anden vej indtil han er opereret igen.

Og tak for krammet

Anmeld

20. januar 2011

SaNiNa

åååh vi må da håbe på det bedste er sikker på det nok skal gå godt, du skirver jo også han trives og det ser da også ud til han trives rigtig godt.

STORT

Anmeld

20. januar 2011

Moar'en

Sanne og Nicklas skriver:

åååh vi må da håbe på det bedste er sikker på det nok skal gå godt, du skirver jo også han trives og det ser da også ud til han trives rigtig godt.

STORT

ja, men bliver sgu altid så bekymret, det er sgu nok bare sådan det skal være at være mor. Bekymring bekymring bekymring

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Jeg er SÅÅÅÅ forelsket i de kinder Rikke

Kan godt forstå I er nervøse, men han ser ud til og trivedes, ligner en rigtig gavtyv

Anmeld

20. januar 2011

SaNiNa

Moar'en skriver:

ja, men bliver sgu altid så bekymret, det er sgu nok bare sådan det skal være at være mor. Bekymring bekymring bekymring

Ja, sådan er det desværre som mor vi er altid bekymret lang tid i forvejen selvom vi måske godt inderst inde ved at der ikke er noget at være bekymret over.

Håber i hver fald at han ikke fejler noget.

Det er så godt et billede du har lagt ind

Anmeld

20. januar 2011

Moar'en

Tutter skriver:

Jeg er SÅÅÅÅ forelsket i de kinder Rikke

Kan godt forstå I er nervøse, men han ser ud til og trivedes, ligner en rigtig gavtyv

De er os bare altfor dejlige, mors lille hamster

Jamen det gør han os, der er bare slet ikke noget. Men det er sgu nok os lidt fra sidst (da han blev opereret) for der havde han det jo egentlig godt, men pludselig fik han feber og 2 dage efter var han indlagt på intensiv og blev opereret dagen efter, det kan bare gå så stærkt. Det sidder nok stadig lidt i mig trods det er ca 1½ år siden han blev opereret.

Anmeld

20. januar 2011

Moar'en

Sanne og Nicklas skriver:

Ja, sådan er det desværre som mor vi er altid bekymret lang tid i forvejen selvom vi måske godt inderst inde ved at der ikke er noget at være bekymret over.

Håber i hver fald at han ikke fejler noget.

Det er så godt et billede du har lagt ind

Ja, jeg tror nu os han har det godt. Og Tak

Anmeld

20. januar 2011

SaNiNa

Moar'en skriver:

Ja, jeg tror nu os han har det godt. Og Tak

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Moar'en skriver:

De er os bare altfor dejlige, mors lille hamster

Jamen det gør han os, der er bare slet ikke noget. Men det er sgu nok os lidt fra sidst (da han blev opereret) for der havde han det jo egentlig godt, men pludselig fik han feber og 2 dage efter var han indlagt på intensiv og blev opereret dagen efter, det kan bare gå så stærkt. Det sidder nok stadig lidt i mig trods det er ca 1½ år siden han blev opereret.

Ja, det ville da skræmme selv den bedste  Men ham Viktor lækkermås er en sej bandit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.