Så skal vi snart til kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Moar'en

Ja så fik vi brev til kontrol med viktor hjerte, vi har ikke være afste siden han blev 1 år

Så nu står den desværre på ondt i maven til mor her indtil d 28 feb hvor vi skal afsted. Det er frygteligt, jeg kan jo se han har super godt, han trives og er glad og tilfreds, men alligevel sidder jeg med tanker om åh nej tænk hvis der er noget galt, tænkt hvis der er sket noget siden sidst. *v hvor er det bare træls at have det sådan og så i over 1 måned. øv øv. Ville ikke så meget udover fortælle det Og så får i da lige et billed så i kan se hvor godt han trives

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Moar'en

opper den lige. for den forsvandt så hurtigt igår

Anmeld

19. januar 2011

anna-jonas

Kender alt til de svære ventetider.....................men kig på din søn, han trives....................så er det ikke helt galt.

Hvor er han dejlig, en rigtig gavtyv, hva'??

Mette

Anmeld

19. januar 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Moar'en skriver:

Ja så fik vi brev til kontrol med viktor hjerte, vi har ikke være afste siden han blev 1 år

Så nu står den desværre på ondt i maven til mor her indtil d 28 feb hvor vi skal afsted. Det er frygteligt, jeg kan jo se han har super godt, han trives og er glad og tilfreds, men alligevel sidder jeg med tanker om åh nej tænk hvis der er noget galt, tænkt hvis der er sket noget siden sidst. *v hvor er det bare træls at have det sådan og så i over 1 måned. øv øv. Ville ikke så meget udover fortælle det Og så får i da lige et billed så i kan se hvor godt han trives

det bliver spænnende. tænk at der allerede er gået et år siden i var afsted sidst. jeg håber ikke der er noget han ser så frisk og glad ud.

så håber han går igennem kontrolet uden problemer, det gjorde theis desværre ikke efter et år og han var til kontrol.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Han ser da bare så dejlig ud.
Så jeg krydser fingre for at alt er som det skal være

Kæmpeknus
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Fru Dinesen

Stort knusss her fra 

Hvad mistænker de da siden han skal til kontrol ???

Han ser da ud til at stor trives 

en rigtig lille bølle mand 

Anmeld

19. januar 2011

håber snart det er os

hej 

kan godt forstå dig det er en svær tid 

men husk på at som du selv skriver trives han 

har selv været hele turen igennen 

med min datter 

nu går vi til kontrol hver 2 år 

kæmpe 

Anmeld

20. januar 2011

Moar'en

anna-jonas skriver:

Kender alt til de svære ventetider.....................men kig på din søn, han trives....................så er det ikke helt galt.

Hvor er han dejlig, en rigtig gavtyv, hva'??

Mette

Ja jeg prøver os at fortælle mig selv at det jo er dumt at gå og bekymre sig. Og især over noget jeg ikke kan gøre noget ved alligevel, men sådan er det jo at være forældre

Og ja han er en rigtig lille frækkert

Anmeld

20. januar 2011

Moar'en

hannetheis skriver:

det bliver spænnende. tænk at der allerede er gået et år siden i var afsted sidst. jeg håber ikke der er noget han ser så frisk og glad ud.

så håber han går igennem kontrolet uden problemer, det gjorde theis desværre ikke efter et år og han var til kontrol.

Ja det er lidt vildt som tiden går. Vi er meget spændte på hvordan han vil reagere på scanningen for han er alligevel så stor nu at han forstår hvad der sker uden at forstå det alligevel.

Vi håber også alt er godt. Hvordan har Theis det ellers nu? Er han blevet sit gamle jeg igen?

Anmeld

20. januar 2011

Moar'en

SussieThyssen skriver:

Han ser da bare så dejlig ud.
Så jeg krydser fingre for at alt er som det skal være

Kæmpeknus
Sussie

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.