Angelspot skriver:
Hejsa
Jeg hedder Camilla og jeg er 28 år. Jeg venter en søn, har termin d. 20. februar, så der er ikke længe til
Min kæreste har to børn fra tidligere forhold på 8 og 5, så har da en smule erfaring at trække på, men kunne godt selv tænke mig nogen at nakke med omkring de små babyer, der er jeg ret grøn på området 
Hvad får du din barsel til at gå med når du har overskud til noget? Jeg er først lige gået på barsel nu, så jeg har stadig lidt at lave hver dag, men det er begrænset 
Hej Camilla..
Stort tillykke med din kommende dreng
. Det bliver helt sikkert dejligt for jer.
Da jeg lige gik på barsel brugte jeg tiden på at pakke vores ting ned, da vi skulle flytte fra Herning til Videbæk. Så tiden gik hurtigt. Tiden hjemme kan blive lang, når man går alene, jeg var så heldig at min kæreste gik hjemme fra Daniel var ca. 6 uger gammel og indtil i dag. Det har været en stor hjælp at have ham hjemme og så har han også haft mulighed for at se Daniel vokse og være med til de daglige gøremål med Daniel. Vi har hygget os sammen og bare nydt Daniel. Det bliver hårdt at skulle undvære ham nu, hvor han er begyndt at arbejde, han har været en stor hjælp.
Jeg går i mødregruppe og vi ses hver 14. dag, det er meget hyggeligt. Men jeg kender ikke så mange med små børn, så jeg føler mig til tider ensom. D 23 feb starter vi til baby salmesang i kirken, det skal nok blive hyggeligt. Ellers laver vi ikke det vilde, skal snart begynde til baby svømning. Tja ellers går vi bare herhjemme og laver de ting der nu skal laves.
Kan du få tiden til at gå?
Anmeld