Nye venner omkring Herning søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.993 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

GitteC78

Hej

Jeg er 33 år og mor til Daniel på 4 mdr. Jeg bor sammen med min kæreste og søn i Videbæk.

Jeg søger nye venner med børn gerne omkring Daniels alder, så vi har mulighed for at se dem udvikle sig og lave noget sammen.

Skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

kamillapetersen91

hej  

jeg hedder kamilla og er 19, er godt nok fra viborg, og har en datter på 4 måneder, men der kommer nogle mødre herop til mig den 18 januar, der er du da velkommen hvis du har lyst..

hvis det ville have interesse, så skriver du bare  

Anmeld

28. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Hej

Jeg hedder Karina, og jeg bor godt nok ved Karup, og vores datter er 5 år, vi er dog igang med babyprojekt.

Min mand og jeg har hus, og arbejder begge i Flyvevåbnet, i Forsvaret.

Måske børnene ikke behøver at være jævnaldrende, for at have noget at snak´ke om?

Du velkommen til at sende en PB

Mvh

Karina

Anmeld

28. januar 2011

Maja88

Jeg bor i aulum og venter en bebse her inden for en måned. senest 10 marts.

Anmeld

28. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Ihh, tillykke Maja...

Det bliver jo fantastisk, og Aulum, det jo ikke lagt væk, vi kiggede faktisk på hus derude

Anmeld

28. januar 2011

Maja88

FruAagaard skriver:

Ihh, tillykke Maja...

Det bliver jo fantastisk, og Aulum, det jo ikke lagt væk, vi kiggede faktisk på hus derude

tak skal du have...

nej aulum er ikke langt væk... vi bor lige pt i lejlighed herude. da vi ikke helt ved hvor i verden vi vil hen i nu.

Anmeld

28. januar 2011

Faith

Hej!

Jeg hedder Mia og bor, ligesom Maja88, i Aulum. Jeg har tvillingedrenge på 7 måneder

Anmeld

28. januar 2011

GitteC78

Maja88 skriver:

Jeg bor i aulum og venter en bebse her inden for en måned. senest 10 marts.

Hejsa...

Tillykke ... Ved du hvad det bliver?

Er sikker på vi kan finde på noget sammen, vi bor jo ikke langt fra hinanden.

Anmeld

28. januar 2011

GitteC78

smillaluna skriver:

Hej!

Jeg hedder Mia og bor, ligesom Maja88, i Aulum. Jeg har tvillingedrenge på 7 måneder

Hej Mia...

Tillykke med dine små drenge....

Det kunne være rigtigt hyggeligt og finde på noget at lave sammen, jeg trænger til at møde nye mennesker. Min kæreste har lige fået arbejde så tiden herhjemme bliver lang, så vil det jo være dejligt hvis man kunne møde nogen og lave noget sammen,....

Anmeld

28. januar 2011

GitteC78

FruAagaard skriver:

Hej

Jeg hedder Karina, og jeg bor godt nok ved Karup, og vores datter er 5 år, vi er dog igang med babyprojekt.

Min mand og jeg har hus, og arbejder begge i Flyvevåbnet, i Forsvaret.

Måske børnene ikke behøver at være jævnaldrende, for at have noget at snak´ke om?

Du velkommen til at sende en PB

Mvh

Karina

Hej Karina

Held og lykke med baby projektet  håber snart det lykkes....

Nej alderen betyde ingenting. Min kæreste har lige fået arbejde og starter på mandag, så nu trænger jeg helt vildt til nye mennesker som jeg kan snakke med og lave forskellige ting med.

Vi kunne måske finde på et eller andet, måske en snak over et gang kakao eller en tur i svømmehallen.

knus

Gitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.