kan man elske 2 mænd..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

SaNiNa

for mig lyder det til du har bestem dig...

ja kun sige du skal tænke dig godt om og følge dit hjerte men jeg mener og har altid ment at man aldrig skal gå tilbage til en fuser...( det kan faktisk være farlig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Lulle25

Tror vist ikke du skal spørge herinde så, vi kommer med råd men du modargumentere, og det ser ud til du har taget din beslutning. Og den er ikke efter min smag. Husk det ikke kun er et parforhold du ødelægger, det er en familie>(

Jeg ville sgu blive tosset hvis du var min kæreste og jeg fndt ud af du skrev med din eks>( Prøv og vend situationen, ville det være i orden hvis det var din kæreste der skrev med sin eks, at han savnede hende osv?

Og som louisefoss siger, det har sikkert heller ikke været en dans på roser med ham eksen, du er bare forblændet nu. Find en veninde der kendte dig da i gik fra hinanden, snak med hende om det, så kan det være hun kan huske hvad der var galt med ham osv, så kan hun hælpe dig på rette køl, for det trænger du sku da til.

Anmeld

17. september 2008

Anonym trådstarter

nej det synes jeg nu ikke jeg gør..
men jeg fortalt jer bare af det var det der var glat sidste gang..
men nej har ikke besluttet mig.
har snakket med min kæreste omkring alle de ting der sker mellem os for tiden.. så nu håber vi på det kan gå langt bedre ind det har gjort de sidste par mdr..

og jeg elsker jo min kæreste og det er ham jeg har barn med(L)

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

det enste der var glat mellem mig og min eks var det vi ønske nu er han kom lige så lagt og det er også de ting han ønsker..

Undskyld men forstår ikke hvad du mener... Lige så langt med hvad???

Håber det bedste for dig...

Majbritt(H)

Anmeld

17. september 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

nej det synes jeg nu ikke jeg gør..
men jeg fortalt jer bare af det var det der var glat sidste gang..
men nej har ikke besluttet mig.
har snakket med min kæreste omkring alle de ting der sker mellem os for tiden.. så nu håber vi på det kan gå langt bedre ind det har gjort de sidste par mdr..

og jeg elsker jo min kæreste og det er ham jeg har barn med(L)

Du må ikke blive sammen med han for barnet skyld.. (jeg ved godt at du skriver at du elsker ham også og det er bare så vigtigt) Min mor og far blev sammen for børnenes skyld og det er bare sådan noget fis... Hvis det ikke fungere så fungere det ikke hvad end der er børn eller ej.. Men self. skylder man sig selv og barnet at give det en ekstra chance, netop fordi der er børn blandet ind i det..
Håber det gav noget mening..

Jeg er glad for at læse at du har fået snakket lidt med kæresten om det, så krydser fingre for at I får det til at fungere igen...

Anmeld

17. september 2008

Katjaro

Er der ikke noget med at hvis vi ikke finder ud af hvad der gik galt i et forhold så flytter aben med, når vi får ny partner???

Jeg synes du skal droppe kontakten til din ex, indtil du ved hvad der gør at dit nuværende forhold er noget lort.

Jeg siger ikke at du skal blive hos din nuværende for dit barns skyld. men du skylder begge to at kæmpe bare en lille smule. For det kunne jo være at græsset ikke er grønnere på den anden side af hækken???

Hvis eks´en virkelig elsker dig og vil dig, så vil han også vente på dig et halvt år til.

Hilsen Katja

Anmeld

18. september 2008

Balderson

Mini Mouse skriver:

for mig lyder det til du har bestem dig...

ja kun sige du skal tænke dig godt om og følge dit hjerte men jeg mener og har altid ment at man aldrig skal gå tilbage til en fuser...( det kan faktisk være farlig)

Ja og græsset ser sku altid grønnere ud på den anden side... Når tingene bliver lidt svært i det forhold man er i...

Men er helt enig med Mini Mouse. Jeg ville aldrig gå tilbage til en fusser..

Der er en grund til at man ikke længere er sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.