kan man elske 2 mænd..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.893 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Anonym trådstarter

jahh som spørgsmål lyder kan man så elske 2 mænd..
min eks kæreste og jeg er begyndt af skrive lidt sammen igen.

hvors forhold gik ikke så godt dengang men vi elskede hinanden meget højt og den eneste grund til det gik galt var fordi vi ønske hver hvors..

nu lever jeg jo så sammen med min forlove har en dejlig datter og et fedt hus..
men alting går bare af lort lige pt..

og når han så begynder af skrive savner jeg ham og føler jeg elsker ham endnu.. min kinder bliver helt røde og bliver som en lille kærligheds syg pige..
min eks har også fået ny kæreste men han siger han savner mig og elsker mig det er bare så svært af finde ud af det hele..

i mens med min kæreste der er vi bare sammen jeg elsker ham det ved jeg og vil ikke miste ham..
hvad pokker skal jeg gøre...

har sku aldrig hvad så forvidere som jeg er nu mit hjerte er splitte i 2..

god råd tags i mod med kyshånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

MorCamilla

Man kan godt elske to mænd... Jeg elsker mange mænd.. Alle mine mandlige venner og self min kæreste, men det er slet ikke på samme måde jeg elsker dem..

Jeg synes at du skal passe på og lytte til dit hjerte, andet kan jeg ikke lige sige..

Det med at passe på der mener jeg, du skal ikke "lade dig logge" fordi tingene ikke går helt så godt som de har gjort mellem dig og din kæreste nu..
Alle har brug for kærlighed og får man det ikke som man plejer så søger man nye steder hend, hvilket jeg tror er ganske naturligt. Netop derfor er det så vigtigt at holde gnisten ved live og især efter man har fået børn..

Når du skriver at du elsker ham og ved at du ikke vil miste ham (din kæreste) så er du lidt selv kommet med svaret.. Så længe der er kærlighed er der noget at samle på..
Få jer en god snak (du og kæresten) og få snakket ud om hvorfor tingene ikke køre lige pt.

Når alt det her så er sagt så vil jeg også lige tilføje at du bliver nød til at skrive til din x kæreste at han ikke må skrive at han savner dig og andet sødt - for så bliver du ved at køre i samme spor som du gør nu..

Jeg håber at du kunne bruge det til noget...

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. september 2008

Miamaja

kan kun give morcamille ret. forlad ikke din forlovede for din eks. alle dem jeg kender, som netop har forladt deres partner for en anden -har ikke holdt og de har alle fortrudt. hvis du virkelig vil forlade din forlovede så skal du stå på egne ben og gøre det alene. ikke med en anden mand ventende.

Anmeld

16. september 2008

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

hvors forhold gik ikke så godt dengang men vi elskede hinanden meget højt og den eneste grund til det gik galt var fordi vi ønske hver hvors..

og når han så begynder af skrive savner jeg ham og føler jeg elsker ham endnu.. min kinder bliver helt røde og bliver som en lille kærligheds syg pige..
min eks har også fået ny kæreste men han siger han savner mig og elsker mig det er bare så svært af finde ud af det hele..

i mens med min kæreste der er vi bare sammen jeg elsker ham det ved jeg og vil ikke miste ham..

uhaaaa
Kender jeg jo alt til min søns far var jeg sammen med i 7 år derefter eller allerede sammen aften jeg have slået op med ham ente jeg sammen med en gammel eks kæreste som jeg have kendt siden sommer 94..vi have sms meget ugen op til jeg slå op..
og med et og jeg er endeig ret sikke i de 2½ år jeg var sammen med ham elskede jeg stadig min søns far han var der hved første tlf kald osv...med da jeg bløde med min datter med da jeg gik ned med flage efter af have født min datter og hee sidste år og hjalp mig igellem meget.Men den dag er og vil han kun være en ven ham jeg fandt i juli sidste år efter jeg gjorede det klart for min søns far af det ikke gik(igen) pga jeg elskede to mænd kunne jeg ikkke være sammen med nogle af de to fader til mine børn måtte helt vider ville ikke sår ham igen men kom dog lidt til det selvom hele vejen igellem viste hva jeg følte for dem begge to og også min datters far efter jge slå op med ham var mega forvirre ja og syg...
sååååå søde pas mega meget på dig selv du hved også første hva du har midste når du har midste det om det er den ene eller anden mand du vælger eller en 3.
Jeg føler mig fri af dem begge somså -- i af have et barn mere hver af dem...Så helt fri blever og vil jeg aldrig være.
Håber du finder din løsningen og passe mega meget på dig selv.
Knusss herfra henriette(H)

Anmeld

16. september 2008

H+S Skjolgborg.

MorCamilla skriver:

Man kan godt elske to mænd... Jeg elsker mange mænd.. Alle mine mandlige venner og self min kæreste, men det er slet ikke på samme måde jeg elsker dem..

Jeg synes at du skal passe på og lytte til dit hjerte, andet kan jeg ikke lige sige..

Det med at passe på der mener jeg, du skal ikke "lade dig logge" fordi tingene ikke går helt så godt som de har gjort mellem dig og din kæreste nu..
Alle har brug for kærlighed og får man det ikke som man plejer så søger man nye steder hend, hvilket jeg tror er ganske naturligt. Netop derfor er det så vigtigt at holde gnisten ved live og især efter man har fået børn..

Når du skriver at du elsker ham og ved at du ikke vil miste ham (din kæreste) så er du lidt selv kommet med svaret.. Så længe der er kærlighed er der noget at samle på..
Få jer en god snak (du og kæresten) og få snakket ud om hvorfor tingene ikke køre lige pt.

Når alt det her så er sagt så vil jeg også lige tilføje at du bliver nød til at skrive til din x kæreste at han ikke må skrive at han savner dig og andet sødt - for så bliver du ved at køre i samme spor som du gør nu..

Jeg håber at du kunne bruge det til noget...

Knus fra Camilla.

Godt sagt også...;)

Anmeld

16. september 2008

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

P,s
ville give morcailla helt ret...
Dog er jeg nu lykkeligt for mit 3 valg af være alene i nogle mdr også møde min nye kommen mand her...
Men min datters far var også en del voldlig når vi var uvenner sååå ja...Hvor min søns far bare råbte højt og kun slået mig en gang..Min nye mand her er mere en der køre sin vej hvis det blever for meget..dog kun sket 1 gang...
Jeg syntes du og din forlovet skal få en god snak måske få passen den lille og holde en fed weekende sammen eller bare en nat..For du skriver selv alting går bar af lort lige pt søde gøre det alle forhold.++ du skriver du ikke vil midste ham søde det gør du sikkert kun hvis du dummer dig med din eks og når du skrive du ikke vil midste ham så tro jeg også på du elsker ham højer ind din eks + i har jo en datter sammen så derfor tro jeg også din kærlighed til ham er større ind du måske selv pt tro ind til din eks.. Jeg ville nok droppe eksen lidt pr sms og få talt med din forlovet og tag en weekend som jeg skrev kan love dig det er GULD VÆREEEEE.Gør vi af og til her...Nu har vi så godt nok kun del børn..Men tro nu godt i kan få datteren passen et døgn eller to.eller nogle timer..
Vh henriette

Anmeld

16. september 2008

Pia.

Ja det kan man i hvert fald... man kan elske mange, spørgsmålet er nok mere forelskelse...

Det er så SUPER svært at stå i din situation det ved jeg alt om - slet ikke rart... ville ønske jeg lige vidste hvem du var så ville jeg skrive til dig privat, men forstår godt du ønsker at være anonym...

De bedste ønsker om en god og lykkelig fremtid PIA (H)

Anmeld

16. september 2008

Lulle25

Anonym skriver:

Jeg tror det eneste rigtige du kan gøre i denne sammenhæng er at lade være med at skrive med din eks.
Som mange af de andre tøser skriver, er det nemlig aldrig værd at forlade ens mand fordi man har mødt en anden. Tit er det jo ens følelser der spiller en et puds. Altså netop at vi bilder os selv ind det er meget bedre det vi ikke har, når man så tager springet viser det sig som regl at det er meget ringere.

Så jeg anbefaler dig simelthen og skrive til din eks. at du ikke kan skrive med ham mere, da det ikke kan føre til andet end forvirring i forhold til dig og dine følelser. Smid hans nr ud og få nyt tlf nr. Så kan det være du kan komme på bedre tanker.
Kh Louise

Anmeld

16. september 2008

louisefoss

Helt enig!!! Væk med det nummer!>( Og husk på at tiderne ikke altid var gode ved eksen heller, der er jo en stor grund til at han er din EKS kæreste! Snak med din mand og få løst tingene! Kender godt følelsen af at han ikke er romantisk nok og ikke hører ordentlig efter, osv. men så er det bare og få snakket om det og så er der sikkert meget andet han er så meget bedre til!;)
Og det nummer skal altså væk, for det gør dig intet godt, tror godt din eks ved at han er i færd med at ødelægge dit forhold! Og det er sgu svinsk og egoistisk af ham (ja unskyld sproget) men det er min mening om ham! Hvis han var en ordentilig mand så ville han kun lade dig kontakte ham, for ja så er det jo dit EGET valg! Men han ved jo at du ikke kan stå for de ting han skriver og helt ærlig hvem kan det vi vil da alle sammen gerne have en masse ros og anerkendelse uanset hvem det kommer fra det er da lækkert! Man skal bare lære at kun tage det for det og ikke andet! Du kunne jo nævne det for kæresten at du synes det kunne være lækkert hvis han skrev nogle søde og frække beskeder til dig nogle gange, så er jeg sikker på du nok skal få røde kinder osse (L)
Håber det løser sig! Giv lige en opdate!
(H) Louise.

Anmeld

16. september 2008

Anonym trådstarter

det enste der var glat mellem mig og min eks var det vi ønske nu er han kom lige så lagt og det er også de ting han ønsker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.