answer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Alberts/

anikaingibjorg skriver:

hans far har en datter der er 2 måneder yngere end min søn, ovs. han var sin kæreste utro, så kan nok ikke sige han var ung nu når han er 21 ovs.

nej okay(: vidste ikke hihi(; bare en tanke(:

men du skal nok finde ud af den bedste måde for dig at sige det på(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Aves.

Alberts/ skriver:

nix ingen løgne kommer der ikke noget godt ud af(;

men i min verden behøver man ikke sige at barnets bio ikke gad barnet for så mener jeg at barnet føler sig uønsket,man kan godt sige det på en pæn måde(:, men ved ikke så meget om det endnu, bare en tanke, bare ret mig hvis jeg er helt hen i vejert(:

Man behøver ikke at komme ind på andet end teknikken... sige at han er lavet af mors æg og en sædcelle fra en mand...en dag vil barnet eller måske denne dag spørge mere ind til manden og så kan man jo nævne et navn osv osv...forklaringer som omhandler faderen mener jeg faderen til sin tid må komme med, barnet kanm spørge denne.

Jeg ville aldrig som mor konkludere på noget og videregive til barnet...det er faderens ansvar-

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Eva. skriver:

Man behøver ikke at komme ind på andet end teknikken... sige at han er lavet af mors æg og en sædcelle fra en mand...en dag vil barnet eller måske denne dag spørge mere ind til manden og så kan man jo nævne et navn osv osv...forklaringer som omhandler faderen mener jeg faderen til sin tid må komme med, barnet kanm spørge denne.

Jeg ville aldrig som mor konkludere på noget og videregive til barnet...det er faderens ansvar-

havde slet ikke tænkt på den måde at sige det på, står måske desværre selv og skal fortælle min søn det engang,

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

Alberts/ skriver:

havde slet ikke tænkt på den måde at sige det på, står måske desværre selv og skal fortælle min søn det engang,

Du danner din søns virkelighede...han ved jo ikke at man skal bo med den mand man får barn med eller ved at man som far så har valgt fra og så ikke elskede barnet osv osv...barnet ved det du fortæller og forholder sig til det,...dit ansvar er ikke at forsvare eller forklare faderen, men svare på det du kan når barnet spørger mere ind..evst sige det positive der er fra far osv...så ikke det skaber noget mærkeligt og negativt..

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Eva. skriver:

Du danner din søns virkelighede...han ved jo ikke at man skal bo med den mand man får barn med eller ved at man som far så har valgt fra og så ikke elskede barnet osv osv...barnet ved det du fortæller og forholder sig til det,...dit ansvar er ikke at forsvare eller forklare faderen, men svare på det du kan når barnet spørger mere ind..evst sige det positive der er fra far osv...så ikke det skaber noget mærkeligt og negativt..

havde jeg også tænkt mig altså at sige det på en positiv måde, men den skal nok tænkes lidt igennem så man er klar til spørgsmålet(:

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

Alberts/ skriver:

havde jeg også tænkt mig altså at sige det på en positiv måde, men den skal nok tænkes lidt igennem så man er klar til spørgsmålet(:

Ja, det er en god idé... held og lykke..

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Eva. skriver:

Ja, det er en god idé... held og lykke..

mange tak(:

Anmeld

15. januar 2011

Alína Hólm

tak for svarene

jeg skal nok komme med det bedste at sige til min søn. mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.