answer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Alína Hólm

hvordan kan jeg forklare at samuels far ikke er hans rigtige far, og hvornår, så det ikke er for sent at fortælle det? hans far vil ikke kendes ved ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Aves.

Så snart han spørger hvor han kommer fra, vil jeg mene...så bliver det en naturlig del af ham og hans identitet og der er jo ikke noget mærkeligt i noget som altid bare har været sådan...for et barn er alt naturligt og fortæller du ham at han er lavet af dig og en mand du kendte og så mødte i far som er far...den anden behøver aldrig omtales for andet end ham der gav sædcellen..

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

du skal fortælle ham det når du føler han er klar og kan forstå det(; det kan være han kan forstå det når han er 3-5-10 eller 15, det kun dig som ved(; meen fortæl ham det når han er klar og fortæl ham det stille og rolig, du må aldrig sige at hans bio ikk gad ham, du kan sige til ham at hans bio var ung og ikk klar til at have et barn(: 

nu har han en far som jo så er din kæreste, en far er ikk ham som har levert sæden, men en far er ham som giver tryghed, og er der for ham(;

held og lykke(:

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

Alberts/ skriver:

du skal fortælle ham det når du føler han er klar og kan forstå det(; det kan være han kan forstå det når han er 3-5-10 eller 15, det kun dig som ved(; meen fortæl ham det når han er klar og fortæl ham det stille og rolig, du må aldrig sige at hans bio ikk gad ham, du kan sige til ham at hans bio var ung og ikk klar til at have et barn(: 

nu har han en far som jo så er din kæreste, en far er ikk ham som har levert sæden, men en far er ham som giver tryghed, og er der for ham(;

held og lykke(:

Hvornår er børn klar....kunne godt tænke mig at høre hvad du mener med det.. for når børn spørger hvor de kommer fra så er der vel et behov for den viden, skal man så lyve?

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Eva. skriver:

Hvornår er børn klar....kunne godt tænke mig at høre hvad du mener med det.. for når børn spørger hvor de kommer fra så er der vel et behov for den viden, skal man så lyve?

det er netop det der jeg mener med at de er klar, når de kan spørge kan de også få sandheden(:

og hvis de ikk spørger må man jo selv blive nød til at finde ud af hvornår de er klar, og det kun en selv der kan det, det er svært at sætte en alder jo(:

Anmeld

15. januar 2011

Lillefe

Alberts/ skriver:

held og lykke(:

Jeg er enig med dig undtagen med det punkt om alderen.. hun skal ikke vente til hun mener han er klar når han er 15.. for så kan hun komme ud for han bliver sur på hende fordi hun har løjet overfor ham.. det tror jeg ikke hun har lyst til

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Perl skriver:

Jeg er enig med dig undtagen med det punkt om alderen.. hun skal ikke vente til hun mener han er klar når han er 15.. for så kan hun komme ud for han bliver sur på hende fordi hun har løjet overfor ham.. det tror jeg ikke hun har lyst til

self ved godt 15 var lige i overkanten tænkte jeg først over da jeg havde skrevet det 

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

Alberts/ skriver:

det er netop det der jeg mener med at de er klar, når de kan spørge kan de også få sandheden(:

og hvis de ikk spørger må man jo selv blive nød til at finde ud af hvornår de er klar, og det kun en selv der kan det, det er svært at sætte en alder jo(:

Ok..så er vi enige,....når de spørger skal de have sandheden...ingen løgne..min var 4-5 år..

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Eva. skriver:

Ok..så er vi enige,....når de spørger skal de have sandheden...ingen løgne..min var 4-5 år..

nix ingen løgne kommer der ikke noget godt ud af(;

men i min verden behøver man ikke sige at barnets bio ikke gad barnet for så mener jeg at barnet føler sig uønsket,man kan godt sige det på en pæn måde(:, men ved ikke så meget om det endnu, bare en tanke, bare ret mig hvis jeg er helt hen i vejert(:

Anmeld

15. januar 2011

Alína Hólm

Alberts/ skriver:

held og lykke(:

hans far har en datter der er 2 måneder yngere end min søn, ovs. han var sin kæreste utro, så kan nok ikke sige han var ung nu når han er 21 ovs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.