Åh piger,
jeg er simpelthen så forvirret.
som nogen af jer nok kan huske så døde min mormor i februar i år.
og hun har efterladt en stor villa i bagsværd. Det er et rigtig lækkert hus, som vi kunne sætte i stand og som på længere sigt vil stige meget i pris (fordi det er så billigt nu)
Jeg har altid drømt om det hus, men da vi snakkede med min far om pris (inden det kom til salg) så ville han skyde på at det ville komme til salg for ca. 4 mill... Men nu har det været til salg i lidt over 6 mdr. og det er blevet sat ned i pris flere gange, og koster nu 2.995.000,-
Nu er det nede i en prisklasse hvor vi kan være med.
Men vi flyttede ind i vores nuværende hus i april i år, og vi er glade for at bo her.
Vi ved hvordan boligmarkedet er pt. og det er ret sløvt, så vi er meget i tvivl om hvad vi skal gøre.
vi har møde med nybolig på torsdag, og så må vi se om vi kan lave en eller anden lokumsaftale med dem om at vi kan trække salget i land uden at det skal koste os noget hvis min mormors hus bliver solgt. (for vi vil kun købe hvis vi får solgt vores eget, da vi ikke vil sidde med 2 huslejer)
Åh, men er det dumt at flytte fra vores nuværende hus som vi allerede har lagt mange penge, sved og tårer i (på meget kort tid)
Plus jeg arver også en fornuftig bunke penge fra min mormor, som vi kan sætte vores nuværende hus i stand for...
ARRRRRGGGGGHHHHH - what to do????
Tut
Anmeld