Gravid og kvalme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.798 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Anonym trådstarter

Hej tøzer,

hvor hurtigt fik i kvalme?

var der nogen der fik kvalme allerede inden i testede positivt?

knuz

Anno - lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Mikkelmusen

næh jeg fik først kvalme i uge 7 eller 8 mener jeg. Men det varede til gengæld længe.

Anmeld

15. september 2008

Lise

Jeg mener den første kvalme kom to dage efter første positive test, som jeg tog ca to dage over tid... så sårn cirkus 5. uge..

Anmeld

15. september 2008

Joan ( Smallie )

Jeg fik det ret hurtig. Også inden jeg testet, dengang med Niels, men der var jeg også gået en uge over tid.

´Havde også kvalme længe og tabte mig noget. Men det er ok for det kunne jeg bestemt godt tåle:$

joan

Anmeld

15. september 2008

Mie A

Nej, her kom kvalmen først omkring uge 5-6.

Knus Mie

Anmeld

15. september 2008

Lulle25

Kvalmen kom inden jeg testede med nr 1 og slet ikke ved nr 2:P

Men held og lykke til den hemmelige:P

Anmeld

15. september 2008

linemus

Ja, jeg fik kvalme få dage efter æl eller befrugtning eller hvad det nu er præcis. Det var i hvert fald lang tid før positiv test. Men der var så også to derinde 8D

Anmeld

15. september 2008

Plysbjørnen

Når jeg helt bestemt mente den var der havde jeg kvalme indtil jeg fik mit lort... Men når jeg så var sikker på jeg ikke var gravid har jeg ikke haft kvalme, selvom jeg så var gravid...

Anmeld

15. september 2008

Nadi

Jeg havde kvalme første gang den 20. oktober og testede først positiv den 6. november og så gik der ca 14 dage så havde jeg KVALME +o(

-Nadia

Anmeld

16. september 2008

Muffinmus

He he, denne her gang fik jeg kvalme allerede 6 dage efter vi havde sex og det fortsatte de første 12 uger...
Så det kan komme lige det øjeblik din krop begynder at vide der er et befrugtet æg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.