hehe kender i så den her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2008

bette

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Plysbjørnen

Nej men kors hvor er den fed.... Lige sådan en jeg drømmer om... godt drømme ikke er så dyre:D

Betina

Anmeld

15. september 2008

Nadi

Jeg siger det sammen som Trold :D MEGA FED, MIG OS HA' -Nadia

Anmeld

15. september 2008

bette

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg siger det sammen som Trold :D MEGA FED, MIG OS HA' -Nadia[/citat] synes også den ser fed ud.. det er den jeg gerne vil ud og se på i babysam.. har fået en veninde til at køre imorgen.. glæder mig

Anmeld

15. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]bette skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg siger det sammen som Trold :D MEGA FED, MIG OS HA' -Nadia[/citat] synes også den ser fed ud.. det er den jeg gerne vil ud og se på i babysam.. har fået en veninde til at køre imorgen.. glæder mig[/citat] Jeg ville ellers rigtig gerne have været med derude, men Dennis har bilen til hverdag så bliver det lidt svært at give et lift :S Men vi må bare ta derud sammen en anden dag :)

Anmeld

15. september 2008

bette

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]bette skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg siger det sammen som Trold :D MEGA FED, MIG OS HA' -Nadia[/citat] synes også den ser fed ud.. det er den jeg gerne vil ud og se på i babysam.. har fået en veninde til at køre imorgen.. glæder mig[/citat] Jeg ville ellers rigtig gerne have været med derude, men Dennis har bilen til hverdag så bliver det lidt svært at give et lift :S Men vi må bare ta derud sammen en anden dag :) [/citat] ja da,.. det er nok ik sidste gang vi skal derud skal du se;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.