Gode cremer til rød numse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Pige2009

Sama skriver:

Vi bruger A derma zinksalve fra apoteket. Det er i en spray flaske så super nemt og virker rigtig godt

Jeps. Samme her! Til kroppens tørre hud bruger vi også A-Derma Exomega Det er en fantastisk serie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

nvm

dorthemus skriver:

Ja det er præcis sådan jeg gør det og det synes jeg virker efter et par gange..jeg har dog ikke prøvet at Runas numse har været så rød at den væsker

Det er en god ide at bruge skumvaskeklude istedet for vådservietter der godt kan irritere huden.

Måske du skal prøve et par dage mere med kludene?

jeg overvejer at stopee med den cream lægen har givet mig, for synes det blevet værre med den. jeg vil prøve lidt mere med de klude, men hvis det ikk virker ved jeg virkelig ikk hvad jeg skal. hun er ild rød, ikkee så det væsker men meget meget rød

Anmeld

15. januar 2011

dorthemus

nvm skriver:

jeg overvejer at stopee med den cream lægen har givet mig, for synes det blevet værre med den. jeg vil prøve lidt mere med de klude, men hvis det ikk virker ved jeg virkelig ikk hvad jeg skal. hun er ild rød, ikkee så det væsker men meget meget rød

Hvor er det dog synd for hende  Og det er ikke svamp??

Du kan også prøve, at lade hende ligge lidt og lufttørre eller bruge en hårtørrer på svag varme inden hun får ble på.

Anmeld

15. januar 2011

nvm

dorthemus skriver:

Hvor er det dog synd for hende  Og det er ikke svamp??

Du kan også prøve, at lade hende ligge lidt og lufttørre eller bruge en hårtørrer på svag varme inden hun får ble på.

nej det er nemlig ikk det de har givet mig er mod svamp. har også prøvet tjærre creamen. skifte mærke på ble'er. og bruger ikke længere våd servietter, så er snart på bar bund

Anmeld

15. januar 2011

dorthemus

nvm skriver:

nej det er nemlig ikk det de har givet mig er mod svamp. har også prøvet tjærre creamen. skifte mærke på ble'er. og bruger ikke længere våd servietter, så er snart på bar bund

Så  er der kun kludene tilbage...lad os  på, at det nok skal hjælpe

Anmeld

15. januar 2011

nvm

dorthemus skriver:

Så  er der kun kludene tilbage...lad os  på, at det nok skal hjælpe

ja mange tak

Anmeld

15. januar 2011

Hasselnødden

Denisep skriver:

Hej nu er jeg ved at få købt de sidste ting inden hende lille put kommer

Jeg vil bare lige hører hvilken creme i andre har brugt til nyfødte børn nå de har rød numse?

er det zink salve eller ?

Marselisborg creme - anbefalet af vores børnelæge. Den bruger vi til det meste og ellers en creme til røde numser fra Matas, der hører med i sådan en lille gennemsigtig plastiktaske hvor der er små tuber af det hele i. Det er ikke hvid creme, men en gennemsigtig en og den er ikke flydende, men gøres blåd når man har det på fingeren (fra varmen) den har vi været rigtig glade for. Lillemanden sover lige nu, så kan desværre ikke lige se hvad der står på tuben. Der hører også en creme med i den taske til kinderne, beskytter mod vejr og vind - det glemte vi til vores lille Elias da han var nyfødt og der var koldt udenfor og på familieafdelingen nævnte de ikke noget, og det til trods for at januar var særdeles kold sidste år og vi ikke opholdt os ret længe udenfor da vi skulle hjem fra sygehuset, men det var nok til sprukne kinder som vi ikke forstod hvad var før sp kom på besøg. (bare en lille bonusinfo)  at det er godt at have til de sarte små hudflader.

Anmeld

15. januar 2011

MetteMTH

Denisep skriver:

Hej nu er jeg ved at få købt de sidste ting inden hende lille put kommer

Jeg vil bare lige hører hvilken creme i andre har brugt til nyfødte børn nå de har rød numse?

er det zink salve eller ?

Syntes zink er dårligt.. Når du tørrer baby's numse, syntes jeg du skal bruge vat og lunkent vand, de kan godt have en tendes til rød numse, hvis man bruger vådservietter, min datter får i hvertfald rød numse.. Man kan jo heller ikke regne med hvad der er i det.. jeg bruger apotekets salve, den syntes jeg der virker. Nogle bruger hvis også kartoffelmel..

Anmeld

15. januar 2011

Maise

MatildeS skriver:

Enig her -Eller Aderma Eryase 

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

nvm skriver:

hun er nemlig ild rød nu.. det sååå synd for hende

Prøv det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.