Rodalon og jordslået barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.609 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. september 2008

birgittemarie

Så skal jeg da ellers lige love for, at min barnevogn er blevet ny igen! Tror det var Mebach, der havde samme problem med jordslået barnevogn for et stykke tid siden, så vil lige fortælle, hvad jeg gjorde.

Jeg pillede alt stoffet af vognen - det kræver selvfølgelig, at det kan lade sig gøre - og så lagde jeg det hele i blød i Rodalon et par timer. Det hjalp ikke. Så kom neglebørsten i brug og så gik alle de ækle sorte pletter af. Bagefter vaskede jeg det hele på 40 grader i vaskemaskinen og IH, hvor er den fin igen nu 8D

Eftersom det ikke hjalp at lægge stoffet i blød, tror jeg, at man kan ordne vognen alene med skurebørste og Rodalon og så en ordentlig vandafvaskning til sidst...

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Lene76

Det er osse sådan vi dper i århus gør med vores vogne..... ca hver halveår så vi slipper for de svampespore der ku gemme sig og gi allergi el atsma el andet grimt.... Så TILLYKKE MED DEN NYE VOGN

Kh Lene

Anmeld

15. september 2008

Kaufie

Tak for tippet - det må jeg prøve i weekenden.

Mette med barnevogn med prikker efter dp ikke lige havde luftet vognen, der havde stået med vandpyt på regnslaget og en våd dyne.... >(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.